Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:16:22 GMT

تمجید توماس توخل از آمیا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۷۷۶۱

تمجید توماس توخل از آمیا

سرمربی پاری سن‌ژرمن توانمندی‌های یاران سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی را ستود. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در آستانه بازی خانگی  پاری سن‌ژرمن در هفته دهم لوشامپیونه فرانسه برابر تیم آمیا گفت: آمیا با وجود فرازونشیب‌ها یک تیم خوب از نظر فنی و سرعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پاری سن‌ژرمن ادامه داد: بازی پیچیده‌ای برابر حریفی قدرتمند خواهیم داشت. تیمی که می‌تواند به خوبی دفاع کند و بدین‌خاطر انتظار یک بازی دفاعی وجود دارد. دهمین پیروزی متوالی‌مان در لوشامپیونه فرانسه در دسترس است و می‌خواهم که بازیکنان پاری سن‌ژرمن برابر آمیا این اشتیاق را از خود نشان دهند. در این صورت می‌توانیم پیروز شویم. لازم است همین روند خود را در لوشامپیونه ادامه دهیم و این مساله برای من بسیار مهم است

توخل سپس با اشاره به سبک بازی پاری سن‌ژرمن در فصل جاری اظهار داشت: در اختیار داشتن توپ را دوست داریم اما رسیدن به این هدف در زمان از دست دادن آن نیازمند قدرت تیمی است. این یک واقعیت است که امباپه و نیمار دوست دارند با هم بازی کند اما کاوانی یک بازیکن بسیار حرفه‌ای و مهم است.

انتهای پیام/

R7858/P1015135/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل: تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست؛ این پیروزی پایانی خوب برای یک هفته عالی بود

توماس توخل از عملکرد تیمش بسیار راضی است

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ام بوندسلیگا، بایرن مونیخ در خانه اونیون برلین موفق شد با نتیجه پر گل 5-1 به پیروزی برسد. شاگردان در این بازی توماس توخل عملکرد خوب و امیدوارکننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

به نقل از اسکای؛ حال توماس توخل در مصاحبه‌ای پس از بازی درباره عملکردشان مقابل اونیون برلین صحبت کرده و از عملکرد شاگردانش تمجید کرده است. او گفت:

ما خوشحالیم و هفته‌ای عالی را پشت سر گذاشتیم. به دست آوردن چنین پیروزی‌ای و آن هم پس از بازی دشواری که وسط هفته داشتیم، بی‌معنی نیست. تیم لایق تحسین شدن، است. این یک تلاش تیمی بود.

بایرن مونیخ در این هفته سه پیروزی متوالی مقابل کلن، آرسنال و اونیون برلین به دست آورده است. توخل گفت: 

این پایانی عالی برای یک هفته عالی با سه پیروزی بود. اونیون با دو مهاجم و دو هافبک تهاجمی بازی کرد که این باعث شد مدفعان ما کارهای زیادی برای انجام دادن، داشته باشند. ما در لحظه مناسب، گل‌ها را به ثمر رساندیم. عملکردمان بسیار خوب بود. در حد بالاترین استانداردها ظاهر شدیم و وقتی به جایی می‌رویم، می‌خواهیم برنده شویم. خوشحالیم که امروز موفق به انجام آن شدیم.

توخل درباره عملکرد توماس مولر در این بازی، گفت: 

گل‌هایش عالی بودند اما فرم خوبی نداشت.  

مولر در دو بازی مقابل آرسنال به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود. بنابراین این شک وجود دارد که مقابل رئال مادرید نیز همین اتفاق برای او بیفتد. توخل درباره اینکه آیا عملکرد فعلی او برای حضور در ترکیب ابتدایی بایرن در این بازی، کافی است یا خیر، گفت: 

نه کافی نیست، خودش هم این را می‌داند. او باید جایگاهش را به دست بیاورد و او نیز همین دید را نسبت به بازی داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تماس منچستریونایتد با توماس توخل
  • سرگیجه در بایرن: قرار نیست توخل بماند!‏
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری
  • توماس توخل: تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست؛ این پیروزی پایانی خوب برای یک هفته عالی بود