Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@07:29:40 GMT

فاجعه مرگبار در حادثه قطار + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۷۸۴۱

فاجعه مرگبار در حادثه قطار + عکس

رکنا: حادثه قطار فاجعه مرگباری را رقم زد.

 بر اثر برخورد قطار با شرکت کنندگان در جشن آیینی دوسارا در شهر امریتسار در ایالت پنجاب هند دستکم 50 نفر کشته و 60 نفر دیگر مجروح شدند.مقامات هندی اعلام کردند صدها نفر از مردم روز جمعه در حال تماشای جشن دوسارا بر روی ریل آهن بودند که قطار جلندر- امریتسار با آنها برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته شاهدان عینی حاضر بر روی ریل آهن به دلیل سر و صدای زیاد در جشن نتوانستند بوق های مکرر اخطار قطار را بشنوند.
دوسارا، جشنوارهٔ بسیار بزرگ و باشکوهی است که در اواخر اکتبر(مهر) به مدت 10روز در سراسر هندوستان برگزار می‌شود. دوسارا یک جشن پادشاهی است که در آن پیروزی خیر بر شر را جشن می‌گیرند. هندوان بر این باورند که رام، خدای شر (راوان) را شکست داده ‌است تا همسر خود سیتا را نجات دهد.
به گفته مقامات، مجسمه راوانا در منطقه جودا پتک در شهر امریتسار به ریل آهن بسیار نزدیک است.
اس اس شریواسترا رییس پلیس Police امریتسر گفت: ما در حال تخلیه کردن مردم از محل حادثه Incident هستیم. در میان قربانیان تعدادی کودک دیده می شوند. در زمان بروز این حادثه حداقل 700 نفر در محل حضور داشتند.
امریندر سینگ سروزیر ایالت پنجاب ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه اعلام کرده است که برای نظارت بر اقدامات امداد و نجات به شهر امریتسر خواهد رفت.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراض علی دایی به خشونت علی کریمی قتل وحشتناک رویا 3 ساله در مهد کودک/ قاتل به اعدام محکوم شد+عکس حال مارادونا خوب نیست ؛ او نمی تواند راه برود!+ عکس قتل دوست پسر توسط یک دختر به خاطر قرار با یک مدل زیبارو +عکس پلیس ترکیه درجستجوی جسد قاشقجی به یک جنگل و روستا در اطراف استانبول رفت حذف فردوسی‌پور چه کسانی را خوشحال می کند؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز سعید 33 ساله به دختر تهرانی داخل 206 مشکی + عکس و جزئیات حمله وحشیانه به روحانی حوزه علمیه در قم لخت مادرزاد روی تخت دراز کشیده بود و مرا به زور کنار او خواباندند و ... + عکس فیلم دیدنی از بزی هم قد الاغ و هم قیمت یک اسب اصیل / سلطان مار ایران چه گفت؟ کارگران گرگانی که به جای دستمزد، "نوشابه" می‌گیرند! صدا و سیما اشتهایی سیری‌ناپذیر برای عزاداری و مداحی دارد خودکشی یک مرد در ایستگاه مترو علم و صنعت

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قطار پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث قطار کشته جشن هند در شهر عکس قتل ایران زن مرد دختر خانواده دختران عربستان کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد
  • ببینید | حادثه مرگبار در اتوموبیلرانی
  • ببینید | حادثه مرگبار در جریان مسابقه اتومبیل‌رانی در سریلانکا
  • برخورد قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز