Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کروات باواریایی‌ها با تکیه به بازیکنان قهار خود، برای اثبات توانایی‌هایش به طرفداران تلاش خواهد کرد.

طرفداری- تیم‌های وولفسبورگ و بایرن مونیخ در حالی با هم رو به رو خواهند شد که در ۲۲ تقابل اخیر این دو تیم، ۱۸ بار باواریایی‌ها برنده شده‌اند، سه بازی به تساوی ختم شده و سهم وولفسبورگ تنها یک پیروزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۲۰ اکتبر ۲۰۱۸ | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت: ۱۷:۰۰ تورنمنت: بوندس لیگا | هفته هشتم ورزشگاه: فولکس واگن آرنا ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

پس از دو پیروزی در ابتدای فصل جدید، پنج بازی پیاپی است که وولفسبورگ در بوندس لیگا رنگ برد را ندیده است. آن‌ها آزمون بسیار سختی برابر حریفی خواهند داشت که آن هم از ایده‌آل‌ها و آرمان‌های خود خیلی فاصله دارد. باواریایی از سه بازی اخیر خود در لیگ تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده‌اند و بعد از دو باخت پیاپی به این بازی قدم می‌گذارند. چهار هفته از آخرین برد آن‌ها می گذرد و نیکو کواچ برای برداشتن بار فشارها از روی دوش خود، شدیدا به یک پیروزی متقاعد کننده در بازی روز شنبه نیاز دارد. 

عزائوی، کلائوس، بروما و کاماچو فهرست مصدومان تیم میزبان را تشکیل می‌دهند. گیلاووگی در مسیر بازگشت قرار دارد و شاید مشکل رابین نوچه، اجازه بازی کردن به او ندهد.

کینزلی کومان و کورنتین تولیسو مصدومان بلند مدت باواریایی‌ها هستند و احتمالا کواچ روی بواتنگ و گورتسکا ریسک نخواهد کرد.

نکات آماری بایرن مونیخ در چهار بازی رسمی آخر خود در خانه وولفسبورگ برنده شده است و در این بازی‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده که میانگین آن می‌شود ۳ و نیم گل به ازای هر بازی. نیکو کواچ در رقابت‌های بوندس لیگا همراه با بایرن مونیخ رکورد امتیازی ۱.۸۶ امتیاز به ازای هر بازی را به ثبت رسانده است؛ این بدترین رکورد در بین سرمربیان بایرن مونیخ در قرن بیست و یکم است (به طور مشترک با یورگن کلینزمن). بایرن مونیخ با کسب ۱۳ امتیاز از ۷ بازی ابتدایی، بدترین شروع خود از فصل ۱۱-۲۰۱۰ به بعد را در بوندس لیگا تجربه می‌کند.  وولفسبورگ در سه بازی خانگی آخر خود در هر بازی دست کم ۲ گل دریافت کرده است. پیش بینی Who Scored وولفسبورگ ۱-۳ بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد