Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اکبری رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی فارس گفت: صدور گذرنامه از زمان درخواست متقاضی تا صدور ۴۸ ساعت طول می‌کشد و اداره پست وظیفه رساندن گذرنامه‌ها را در سراسر استان به عهده دارد و حداقل پنج روز زمان لازم است تا مدارک به دست متقاضی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری افزود: در صورتی که اطلاعات هویتی افراد پس از دریافت گذرنامه ناقص یا نادرست باشد، فرد می‌تواند با مراجعه حضوری به اداره گذرنامه، ابتدای بولوار مدرس، نسبت به اصلاح یا تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی فارس هم، گفت: ۶۸ دفتر پلیس + ۱۰ در استان خدمات مختلفی ارائه می‌دهند که یکی از این خدمات صدور گذرنامه است.

علی اصغر شهریاری ادامه داد: در شیراز ۲۲ دفتر پلیس + ۱۰ وجود دارد که ۲۱ دفتر به دستگاه ثبت تصویر زنده متقاضی برای گذرنامه مجهز شده اند.

وی اظهار داشت: در این دفاتر عکس چهره متقاضی، ثبت و در گذرنامه فرد استفاده می‌شود.

شهریاری بیان کرد: بقیه دفاتر ملزم هستند در صورت ارائه عکس مناسب از سوی متقاضیان آن را تحویل بگیرند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی فارس تصریح کرد: متقاضیان صدور گذرنامه در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با سامانه ۲۴ ساعته ۱۹۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گذرنامه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال محروم شد

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • صدور دو هشدار نارنجی و زرد با ورود سامانه همرفتی و ناپایدار در اصفهان
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند
  • تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»
  • پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران
  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت