Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، گفت: تاکسی‌های سال ۸۶ که برای نوسازی ثبت نام کرده اند و موفق به دریافت معاینه فنی شدند، پروانه کار آن‌ها تمدید می‌شود.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، علیرضا قنادان در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت تاکسی‌های فرسوده در پایتخت، اظهارداشت: بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی ماده ۸ توسعه هوای پاک که به تصویب هیئت دولت رسیده یک سری از شرایط سن فرسودگی تاکسی‌ها تغییراتی کرده، به طور مثال اگر تاکسی‌ها کاتالیست‌های خود را عوض کنند ۲ سال سن فرسودگی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند، اما همچنان به موضوع نوسازی ناوگان تاکسیرانی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه آیا پروانه کار تاکسی‌های سال ۸۶ تمدید خواهد شد، افزود: اگر این تاکسی‌ها در سامانه نوسازی ثبت نام کرده باشند به شرط آنکه معاینه فنی بگیرند می‌توانند در سطح شهر بدون جریمه شدن فعالیت کنند و پروانه آن‌ها نیز تمدید می‌شود.

قنادان در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اختلال در سامانه استعلام سرویس‌های مدارس، تصریح کرد: سامانه استعلام که در سایت تاکسیرانی است هیچگونه مشکلی ندارد، اما برخی از مناطق، سامانه‌ای جداگانه ایجاد کرده اند که حتی به طور آنلاین محل خودرو را نشان می‌دهد ممکن است اختلالاتی که گفته می‌شود مربوط به آن سامانه‌ها باشد.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تاکسیرانی معاینه فنی سن فرسودگی خودرو نوسازی حمل و نقل حمل و نقل عمومی کاتالیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر

باوقار مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ساختمان فرسوده آموزشگاه سعدی بندر خمیر بعد از امتحانات خرداد ماه تخریب و ساختمان جدید این مجموعه با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی ساخته می‌شود.

وی افزود: این آموزشگاه با ۲۲۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بصورت ۶ کلاسه ساخته می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: با ساخت ساختمان جدید این آموزشگاه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!