Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان متعصب گرگ ها از حسرت های دوران بازی اش و برنامه خود برای آینده می گوید.

طرفداری- دنیله ده روسی نزدیک به دو دهه است که با پیراهن رم به میدان می رود؛ در طول این سال ها، دو بازی است که کاپیتان رم همیشه بابت آنها افسوس می خورد؛ بازی سال 2010 مقابل سمپدوریا و دیدار فصل گذشته مقابل لیورپول؛ در ضمن او اعلام کرد در آینده به طور جدی به شغل مربیگری فکر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فصل 2009/10 رم یک قدم تا فتح اسکودتو فاصله داشت اما شکست بدموقع خانگی مقابل سمپدوریا، باعث شد تا اینتر با مورینیو فاتح سری آ شود. ده روسی در مصاحبه ای با شبکه اختصاصی رم گفت:

اگر می توانستم به عقب برگردم، دو بازی را تکرار می کردم. یکی از آنها بازی مقابل سمپدوریا در سال 2010 است؛ اگر آن بازی تکرار شود شخصا پاتزینی را کنترل می کردم. این دیداری بود که می توانست ما را به آنچه استحقاقش را داشتیم، برساند. علاوه بر آن، بازی فصل گذشته مقابل لیورپول در آنفیلد را هم تکرار می کردم. این مسابقه را بسیار عالی شروع کردیم و نتیجه نهایی در مقایسه با عملکرد ما بسیار سنگین بود.

ده روسی در ادامه افزود:

رم به راهش ادامه می دهد؛ پس از هر بحران یا خداحافظی هر بازیکن، رم ادامه داده است. از دی بارتولومی، کونتی و جیانینی گرفته تا توتی. ما حتی پس از فرانچسکو هم به راهمان ادامه دادیم. قطعا فقدان او، سخت ترین و دردناکترین فقدان برای طرفداران است. پس اگر من هم روزی خداحافظی کنم، جالوروسی بدون مشکل به کارش ادامه خواهد داد.

من نمی خواهم باری بر روی دوش باشگاه باشم؛ نمی خواهم کسی باشم که وقت و انرژی این باشگاه را تلف می کند. همین حالا هم برای آینده ام فکرهایی کرده ام اما آنرا به کسی نمی گویم. به عنوان یک انسان آزاد هستم که عقاید و تصمیمات خود را تغییر بدهم.

آلبرتو ده روسی، پدر دنیله سال هاست سرمربی تیم جوانان رم است؛ بسیاری از افراد از جمله دی فرانچسکو نیز معتقدند ده روسی می تواند سرمربی بزرگی در آینده شود. کاپیتان رم در این مورد افزود:

علاقه شدیدی به این ورزش دارم. نمی توانم خود را در نقشی خارج از فوتبال تصور کنم. به خوبی به این نتیجه رسیده ام که اگر قرار باشد مربی شوم، باید مدتی طولانی از فوتبال دور بمانم چون نمی خواهم بلافاصله پس از پایان دوران بازی ام، با شروع دوران پر استرسی دیگر باعث رنجش خانواده ام بشوم. همین حالا هم ما فوتبالیست ها با نتایج بازی هایمان در خانه زندگی می کنیم. پس از یک نتیجه بد، حتی اگر در ظاهر خودم را در وضعیت مناسبی نشان بدهم اما در نهایت همسر و فرزندانم تحت تاثیر قرار می گیرند.

من همیشه سعی کرده ام فوتبالیستی حرفه ای باشم؛ اکنون با آگاهی بیشتری نسبت به وضعیت جسمانی ام کار می کنم و شاید برای همین است اخیرا در مقایسه با سال های گذشته، عملکرد بهتری در زمین دارم. حالا بیشتر روی جزئیات تمرکز می کنم و همین مسئله تفاوت را رقم زده است.

در طول این سال ها، حضور در رم باعث شده تا ماجراجویی زیادی را تجربه کنم. قطعا بهترین خاطره ام به 11 سالگی برمی گردد وقتی برای اولین بار خودم را مقابل درب ورودی تریگوریا دیدم. این اتفاقی است که تا ابتد فراموشش نمی کنم. از حضور در رم واقعا خوشحالم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز

سران بارسا مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول را به عنوان جایگزینی مناسب برای روبرت لواندوفسکی در نظر گرفته‌اند.

طرفداری | بارسلونا به دنبال جذب مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا پس از شکست در دربی کاتالونیا مقابل ژیرونا، حالا خودش را بدون کسب حتی یک جام در این فصل می‌بیند. حذف از هر سه جام، به همراه احتمال کسب مقام سوم و از دست دادن سوپرکاپ اسپانیا در فصل آینده، می‌تواند به معنای از دست رفتن میلیون‌ها یورو درآمد برای بارسلونا باشد. با این حال، آبی‌اناری‌ها همچنان مصمم به تقویت تیم خود در تابستان آینده هستند و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، آماده انجام تغییرات گسترده در ترکیب تیم است.

بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز است

طبق گزارش اخیر موندو دپورتیوو از رسانه‌های انگلیسی، بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز از لیورپول است. به نظر می‌رسد که کاتالان‌ها این مهاجم 24 ساله لیورپول را به عنوان جایگزین احتمالی برای روبرت لواندوفسکی می‌بینند. این خبر پس از گزارش‌هایی در اوایل روز منتشر شد که نشان می‌داد لاپورتا آماده ایجاد تغییراتی در خط حمله است، به طوری که حتی روبرت لواندوفسکی نیز تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

اگر بارسلونا قصد داشته باشد در تابستان آینده از لواندوفسکی بخواهد که از این تیم جدا شود، نونیز می‌تواند به عنوان گزینه مناسبی برای جایگزینی مهاجم لهستانی در این باشگاه تبدیل شود.

جذب نونیز به این آسانی‌ها نیست

داروین نونیز در سال‌های اخیر با همه فراز و فرودهای خود یکی از مهاجمین اصلی تیم کلوپ بوده و او در سال 2022 با قراردادی 75 میلیون یورویی به جمع قرمزها در آنفیلد پیوست. از آن زمان، نونیز در 93 بازی، آمار 33 گل و 17 پاس گل را به ثبت رسانده است. 11 گل و 8 پاس گل در این فصل هم آمار او در رقابت لیورپول برای قهرمانی این فصل در لیگ برتر بوده است. با توجه به این موضوع، بعید به نظر می‌رسد که لیورپول بخواهد نونیز را که قراردادش در آنفیلد تا سال 2028 اعتبار دارد، از دست بدهد.

حتی اگر لیورپول قصد فروش نونیز را داشته باشد، لیورپول احتمالاً خواهان جبران پولی است که چند سال پیش برای این بازیکن هزینه کرده است. در این راستا، بارسلونا ممکن است با چالش‌های مالی متعددی در تلاش خود برای جذب ملی‌پوش اروگوئه‌ای روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت