Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@04:59:07 GMT

نتایج اسکیت قهرمانی کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۰۶۷

نتایج اسکیت قهرمانی کشور مشخص شد

رده بندی اسکیت بازان کشور مشخص شد.

طرفداری- مسابقات اسکیت قهرمانی کشور در ۴ رشته اسکیت سرعت، فری استایل، آلپاین و دانهیل بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در استان تهران برگزار شد.

۸ هشت مسابقه بزرگ اسکیت قهرمانی کشور بصورت همزمان در رشته های اسکیت سرعت، اسکیت فری استایل، اسکیت آلپاین و اسکیت دانهیل بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در تهران با حضور بیش از ۳۵۰ اسکیت باز از ۱۳ استان کشور در دو بخش دختران و پسران، با حضور بهمن محمد رضایی رییس فدراسیون اسکیت و سایر مسئولین فدراسیون برگزار و در پایان به نفرات برتر رشته های اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل مدال و جوایز اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، همچنین مسابقات اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل بطور همزمان در بخش آقایان و بانوان روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه در محل آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار شد و مسابقات اسکیت آلپاین و دانهیل در بخش آقایان و بانوان طی روزهای پنجشنبه ۲۶ و جمعه ۲۷ در پارک ملت برگزار و عصر امروز با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)