Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@05:30:27 GMT

تیم لیگ برتری هندبال کازرون بر سبزوار پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۲۵۴

تیم لیگ برتری هندبال کازرون بر سبزوار پیروز شد

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر جمعه در سالن تختی کازرون برگزار شد، تیم نیروی زمینی این شهر با نتیجه 28 بر 24 تیم میهمان را شکست داد.
این دیدار در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور برگزار شد.
بنا بر اعلام محمدرضا نکویی بخش رئیس هیات هندبال کازرون، پنج هزار نفر تماشاگر این مسابقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، تیم هندبال کازرون در هفته سوم این رقابت ها، جمعه چهارم آبان ماه در اصفهان به دیدار تیم ذوب آهن این شهر می رود.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.
7372/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اصفهان ذوب آهن رقابت های لیگ برتر کازرون تیم راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرود، میزبان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، مرحله نهایی دسته ۲ هندبال مردان باشگاه‌های کشور از فردا، یکشنبه، ۲ اردیبهشت، در شهرستان شاهرود استان سمنان آغاز می‌شود.    چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب با شکست حریفان خود راهی دور نهایی شده‌اند و قرار است در ۳ روز با یکدیگر دیدار کنند.    دو تیم برتر این مرحله، جواز حضور در مسابقات دسته یک هندبال مردان در فصل آینده را کسب می‌کنند.    همچنین کمیته مسابقات و داوران فدراسیون هندبال، اسامی داوران و عوامل فنی این مسابقات را اعلام کرد که به این شرح است:    سیف الله حیدرپور (نماینده فدراسیون - تهران) جواد زارع (سرپرست فنی - خراسان رضوی) بهزاد قندی - میلاد زارع (داور - خراسان رضوی) روح الله طاهری - حسین قبادی (داور - کرمانشاه) حسن عرب - بهمن خدابنده (داور - سمنان)

دیگر خبرها

  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود
  • سه هندبالیست ملایری در اردوی تیم ملی جوانان
  • پایان نگرانی رئال: دو ستاره مصدوم به بارسا می‌رسند
  • شاهرود، میزبان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال
  • پیروزی تیم پاس بافق در هفته اول مرحله پلی آف لیگ دسته ۲ فوتسال