Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@06:27:24 GMT

تصادف مرگبار در جاده ساوه: ۵ کشته و ۳ زخمی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۳۱۲

تصادف مرگبار در جاده ساوه: ۵ کشته و ۳ زخمی

محمد کرم درآبادی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص تصادف مرگبار در آزادراه ساوه به تهران اظهار داشت: این تصادف ساعت ۱۷:۲۰ بعد از ظهر جمعه و در محدوده رودشور رخ داد.

وی افزود: طی این حادثه یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه نیسان و کامیون با یکدیگر تصادف کردند و ۲ خودرو سمند و نیسان آتش گرفتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در این حادثه متاسفانه ۵ نفر جان سپردند، که یکی از فوتی‌ها یک خانم باردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درآبادی ادامه داد: ۳ نفر نیز طی این حادثه مصدوم شدند، که یکی از مصدومین به مراکز درمانی منتقل و ۲ مصدوم دیگر در محل درمان شدند.

بر اساس این گزارش، پیش از این ابراهیم تاجیک نوری، معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از کشته شدن ۴ نفر در این تصادف خبر داده بود، که یک فوتی دیگر به کشته شدگان این حادثه تلخ افزوده شد، تا تعداد آن‌ها به ۵ نفر برسد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جاده ساوه تصادف مرگبار حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی بیان داشت: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

کد خبر 6086007

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • ۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر