Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دارالقرآن کریم سپاه فتح استان گفت: در این مسابقات که به صورت همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود، ۷۰۰ نفر از خانواده‌های پاسداران در سه گروه فرزندان پسر، دختر و همسران با هم رقابت می‌کنند.
سرهنگ سبزعلی افزود: در هر گروه دو نفر به عنوان نفرات برتر به مرحله کشوری این مسابقات که دی ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این مسابقات هر ساله باهدف ترویج فرهنگ قرآنی بین خانواده پاسداران و انس آنان با قرآن در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شود اضافه کرد: امسال نیز رقابت‌ها در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت برگزار و نفرات برتر این رشته‌ها نیز مشخص شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مثال زدنی خانواده‌های قرآنی ایران در جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حسنین الحلو با اشاره به زیبایی‌های کیش، گفت: جزیره کیش را زیبا می‌بینیم و برگزاری این مراسم با برکت را مدیون خادمان قرآن کریم می‌دانیم.

وی افزود: باید قدردان مردم خوب ایران و شاکر الطاف الهی باشیم چرا که خانواده‌های ایرانی بیننده تلویزیون هستند و برنامه‌های قرآنی را دنبال می‌کنند.

قاری و داور بین المللی قرآن کریم در کرسی تلاوت قرآن کریم کیش، آیاتی از کلام الهی را در جمع ساکنان و گردشگران قرائت کرد.

کرسی تلاوت قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • محفل انس با قرآن کریم در افوس
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۰۱+صوت
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • همدلی مثال زدنی خانواده‌های قرآنی ایران در جهان
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • محفل انس با قرآن کریم در بروجرد برگزار شد
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود