Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-23@09:06:36 GMT

دعوای خانواده را به خیابان نبریم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۵۱۱

دعوای خانواده را به خیابان نبریم

به گزارش «نماینده»، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در رابطه با اظهار نظری که از وی در فضای مجازی پیرامون برنامه نود منتشر شده است، گفت: سوالی از من شد که قرار است برنامه نود تعطیل شود و من بر همین مبنا پاسخ دادم که تعطیلی این برنامه کار قشنگی نیست. بعد که  از مسئولان شبکه ۳ سوال کردم گفتند اساساً این طور نیست و در واقع برنامه نود تعطیل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داریوش ارجمند در ادامه گفت: من نمیدانم دنبال چه هستند. من سیاسی باز نیستم و نظرم را صریح میگویم. خدا سهراب سپهری را بیامرزد که میگفت: من قطاری دیدم که سیاست می برد و چه خالی میرفت. خبرنگاری که نمیشناسمش از من پرسید می خواهند نود را تعطیل کنند من گفتم این برنامه مخاطب زیادی دارد و برنامه خوبی است. گفتند نظرت در مورد فردوسی پور چیست؟ گفتم رفیق من است.

 داریوش ارجمند اظهار داشت: ببینید وقتی سوالی از من می‌کنند، من در مورد آن سوال نظرم را صریح می‌گویم. اما وقتی سوال اشتباه است و بنای سوء استفاده وجود دارد این دیگر مشکل من نیست. من از مسئولان شبکه ۳ سوال کردم و دیدم از نظر من سوء استفاده شده است این که از نظر من سو استفاده می کنند و تعطیلی نود واقعیت ندارد. مشکل من نیست که سوء استفاده میکنم اما متاثر می شوم.

وی درباره رابطه خود با عادل فردوسی‌پور گفت: من جزو اولین کسانی هستم که به برنامه نود رفتم و صحبت کردم. با عادل هم رفیقم. مردم هم برنامه‌اش را دوست دارند. اما نقد هم دارم هر برنامه‌ای بالاخره عیوبی دارد اما مردم برنامه نود را دوست دارند.

 وی با انتقاد از سوء استفاده از اظهارنظرها در فضای مجازی گفت: این فضا فضای مزاجی است و فضای مجازی نیست. هر کس هر حرفی را روی هوا به نفع خود سوء استفاده می کند.

داریوش ارجمند در ادامه با اشاره به شرایط برنامه های تلویزیونی تاکید کرد: صدا و سیما خانواده من است. آدم دعوای خانواده اش را سر خیابان نمی برد.

ارجمند در پایان گفت: البته برنامه نود برنامه رسانه‌ای است و صرفاً یک برنامه فوتبالی نیست در برخی مواقع آستانه نقد اجتماعی را هم بالا می‌برد البته ایرادهایی هم دارد. با همه اینها من از تلویزیون سوال کردم و گفتم چرا می‌خواهید این برنامه را تعطیل کنید این پاسخ را دریافت کردم که این خبر کذب است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: برنامه نود داریوش ارجمند فردوسی پور نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم از برنامه‌ریزی برای تملک یک پروژه پارکینگ در خیابان شهید چمران در این منطقه خبر داد.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در چند سال گذشته بودجه منطقه سه رشد خوبی داشته است، به نحوی که بودجه سال ۱۴۰۲ منطقه ۴۲۰ میلیارد تومان بوده و این عدد در سال ۱۴۰۳ به عدد ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده که در طول سال این عدد افزایش نیز پیدا می‌کند.

وی اعتبار پروژه‌های عمرانی منطقه را در سال ۱۴۰۲ عددی بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۳ به عدد ۲۷۰ میلیارد تومان رسیده است که پیش‌بینی می‌کنیم این عدد تا ۳۰۰ میلیارد تومان نیز افزایش پیدا کند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه سه در سال ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: اجرای تقاطع حافظ که در مرز منطقه سه و شش واقع شده است، تکمیل کننده رینگ ۲۵ کیلومتری فردوسی است، یکی از پروژه‌های شاخص منطقه برای سال جاری بوده که به صورت روگذر طراحی شده است و امتداد آن به خیابان مدرس و میدان زین‌الدین ختم می‌شود و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده است.

روحانی‌وزیری ادامه داد: یکی از اقدامات مهم و پیچیده تملک برای اجرای پروژه است، در منطقه سه نیز تملک خیابان چمران برای پارکینگ را در دستور کار داریم، در کنار تملک پروژه‌های دیگر پارکینگ یکی از پرچالش‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود.

وی با تاکید بر تکمیل پارکینگ طبقاتی امام (ره) گفت: این پارکینگ نخستین پارکینگ طبقاتی منطقه است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا در کنار پارکینگ طبقانی زائر بخشی از کمبود پارکینگ مرکز شهر را رفع کند.

کد خبر 746673

دیگر خبرها

  • سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد /جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت
  • ماجرای کنار کشیدن عمو قناد از برنامه «فیتیله‌ای‌ها» چه بود؟ + فیلم
  • شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۱۲ دیدار می‌کند