Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   رسول صدرعاملی در اینستاگرامش به اظهاراتی که درباره پوشش بازیکنان و منع حضور بانوان در ورزشگاه بیان شده بود، واکنش نشان داد.

 

این کارگردان سینما در پستش نوشت: «یعنی اینها نیمه لخت هستند و تحریک کننده، شمارا به خدا بس کنید، چه مضحکه‌ای شدیم خودمان بین خودمان از دست مسؤلان و مدیران اندک دانش که تعدادشان هم کم نبود در طول همه این سال‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

خبرآنلاین

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رسول صدرعاملی اهالی سینما گوناگون استادیوم آزادی بانوان جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند چیلاورت به گریه وینیسیوس: سیرک!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین حواشی این روزهای فوتبال، بحث حملات هواداران به وینیسیوس جونیور است. در میان این حملات بسیاری او را هدف توهین نژادپرستانه قرار داده‌اند که باعث واکنش اهالی فوتبال شده است.

دیروز و در جریان کنفرانس مطبوعاتی تیم ملی برزیل اتفاق مهم دیگری رخ داد. او در پاسخ به سوالی درباره نژادپرستی‌ها گفت: «فکر می‌کنم آنها باید کمتر در مورد هر کاری که من در زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. البته باید پیشرفت کنم اما فقط ۲۳ سال دارم و این یک روند طبیعی است. من برزیل را در جوانی ترک کردم و نتوانستم چیزهای زیادی در مورد نژادپرستی یاد بگیرم. اینجا در اسپانیا می‌توانید تحصیل کنید. هر دفعه تمایل کمتری به بازی پیدا می‌کنم و اراده‌ام کمتر می‌شود. من می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم. فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هر کاری بتوانم برای خانواده‌ام انجام دهم.»

ستاره برزیلی رئال پس از گفتن این جملات شروع به گریه کرد و در همان لحظه هم برخی از خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس مانند او شروع به اشک ریختن کردند.

از روز گذشته افراد زیادی به گریه وینیسیوس واکنش نشان داده‌اند. اکثر هواداران و اهالی فوتبال از او حمایت کرده‌اند و خواسته‌اند که این بازیکن ۲۳ ساله به مبارزه در این راه ادامه دهد.

برخی اما گریه او را نمایشی دانستند و با توجه به وجود دوربین‌های نتفلکیس که برای ساخت مستند وینیسیوس در محل کنفرانس قرار داشتند، مدعی شدند این حرکات او نمایشی است.

یکی از این افراد لوئیز چیلاورت است. او در اکس (توییتر سابق) در واکنش به پستی در مورد گریه وینیسیوس نوشته: «سیرک و سرگرمی. خود او است که اول به حریفانش توهین و حمله می‌کند. بزدل نباش! فوتبال یک بازی مردانه است.»

دیگر خبرها

  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • فیلم| بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول
  • واکنش تند چیلاورت به گریه وینیسیوس: سیرک!