Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:40:01 GMT

تاکید پامپئو بر ضرورت برکناری بن‌سلمان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۵۸۴

تاکید پامپئو بر ضرورت برکناری بن‌سلمان

یک رسانه غربی از اختلاف رئیس جمهوری آمریکا و وزیر خارجه وی بر سر ابقای محمد بن سلمان در ولایت‌عهدی خبر داد و تاکید کرد سعودی‌ها به سبب پرونده خاشقجی در هرج و مرج و آشفتگی به سر می‌برند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری میدل ایست آی به نقل از یک منبع دیپلماتیک غربی فاش کرد دونالد ترامپ به دنبال ابقای بن سلمان در منصب ولایت‌عهدی است، در حالی که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به وی گفته است که بن سلمان در وضع دشواری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید ناپدید شدن خاشقجی؛ سودآور برای آمریکا و هولناک برای آل سعود

این رسانه انگلیسی آورده است که پامپئو خواهان تغییر بن سلمان شده است.

به نوشته این رسانه، دولت آمریکا به این دلیل پامپئو را به ریاض اعزام کرد تا در هرگونه بحث و بررسی در خصوص چرخش قدرت در عربستان، نقشی برای واشنگتن تضمین شود.

این رسانه تصریح کرده است منبع دیپلماتیک غربی گفته است سعودی‌ها به سبب مسئله خاشقجی در هرج و مرج و آشفتگی به سر می‌برند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین جمال خاشقجی مایک پامپئو محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم افزایی رسانه ای منطقه آزاد ماکو با صداوسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو با حضور در صداوسیمای آذربایجان غربی با ناصر حجازی فر مدیرکل دیدار و در خصوص افزایش همکاری‌های دو جانبه گفت و گو و تبادل نظر کرد.

گروسی  در این دیدار به نقش مهم و تاثیر گذار صداوسیما در معرفی ظرفیت ها و آگاهی بخشی در جامعه اشاره کرد و گفت: موقعیت استراتژیک منطقه آزاد ماکو و قرار گرفتن آن درمسیر شاهراه ترانزیت کالا به کشورهای مختلف ، بستر سرمایه گذاری لازم به منظور افزایش سهم کشورمان در بازارهای جهانی و افزایش فرصت های شغلی با توسعه زیر ساخت های سرمایه گذاری را فراهم آورده است و به همین منظور می‌توان ظرفیت ها و زیرساخت های موجود را با هم افزایی مشترک برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی کرد.

وی در ادامه به نقش منطقه آزاد ماکو در حوزه اقتصاد و رشد تولید اشاره کرد و افزود: همراهی صدا وسیمای استان می‌تواند روند رسیدن به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال به جوانان را تسهیل نماید.

مدیرکل صداوسیما  نیز در این دیدار گفت: منطقه آزاد ماکو کانون توسعه و فرصتی بی بدیل و مزیت نسبی برای استان محسوب می‌شود و دارای اهمیت استراتژیک برای آذربایجان غربی است که بستر لازم به منظورهم افزایی در تولیدات مشترک برای جذب سرمایه گذار و همچنین همکاری برای پیشبرد مباحث فرهنگی نیز در آن وجود دارد.

ناصر حجازی فر در ادامه افزود: رسانه استانی آمادگی دارد توانمندی‌ها و اقدامات انجام گرفته در منطقه آزاد ماکو را در قالب برنامه‌های مشارکتی اطلاع رسانی و منعکس کند.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!
  • هم افزایی رسانه ای منطقه آزاد ماکو با صداوسیمای آذربایجان غربی
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • درخواست نماینده زابل از حاکمان افغانستان | حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنید؛ حق همسایگی این نیست
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • ضرورت اتاق فکر برای تحقق سند فرهنگی استان مازندران
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر