Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@13:07:48 GMT

حادثه رانندگی آزادراه ساوه - تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۸۶۵

سرپرست اورژانس کشور: تصادف منجر به آتش سوزی 3 خودرو در محور ساوه ـ تهران 5 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  تصادف خودرو سمند با کامیون و نیسان در محور ساوه تهران منجر به آتش سوزی و مرگ ۵سرنشین سمند شد و ۳نفر هم مصدوم شدند.  سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در سانحه رانندگی که در کیلومتر۶۵ اتوبان ساوه _ تهران در برخورد یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی کامیون و وانت نیسان رخ داد، خودروی سمند در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: بنابر گزارش های اولیه در این حادثه ۵سرنشین خودروی سمند جان خود را از دست دادند.  اما به گفته دکتر عزیزی سرپرست مرکز فوریت های پزشکی ساوه، این سانحه دلخراش بین یکدستگاه کامیون بنز و سواری سمند در لاین شرقی کیلومتر۶۵ این آزادراه به وقوع پیوست. دکتری عزیزی افزود: با وجود ترافیک سنگین و هماهنگی با آتش نشانی اکیپ های اورژانس در محل حادثه حاضر که متاسفانه ۵نفر در دم کشته و ۳نفر مصدوم شدند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حادثه رانندگی تصادف خودرو کشته مصدوم ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت

مدیرعامل هلال احمر البرز از برخورد ٢ خودروی سواری سمند و ام وی ام در جاده کرج - چالوس خبر داد و گفت که در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، محمدباقر خلفی روز جمعه اظهار کرد: این حادثه ساعتی پیش در محدوده پل خواب در جاده چالوس رخ داد و سریعا ٢ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: مصدومان حادثه توسط تیم های امدادی هلال احمر و اتوبوس آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

خلفی از عموم هموطنان خواست در صورت نیاز امدادی به سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل