Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حمله تروریستی روز گذشته در ولایت قندهار و کشته شدن چندین تن از مقامات امنیتی این ولایت، انتخابات پارلمانی در قندهار با تاخیر یک هفته ای برگزار می شود.

شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان در صفحه فیسبوکش نوشت: «بر اساس خواست مردم ولايت قندهار و پيشنهاد كميسيون انتخابات، در نشست فوق العاده جلسه شوراي امنيت ملی فيصله شد تا انتخابات مجلس در قندهار با يك هفته تاخير برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتخابات در قندهار در حالی به تاخیر انداخته شده است که روز گذشته جنرال عبدالرازق، فرمانده پلیس این ولایت و چند تن دیگر از مقامات امنیتی به شهادت رسیدند.

یادآوری می کنیم که انتخابات پارلمانی افغانستان فردا 28 میزان/ مهر در همه ولایت های افغانستان به جز غزنی و قندهار برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات پارلمانی افغانستان ولایت قندهار انتخابات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری سه هفته پایانی این رقابت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سهیل مهدی با اعلام اینکه ساعات برگزاری مسابقات لیگ برتر در سه هفته پایانی این رقابت‌ها همزمان خواهد بود تاریخ برگزاری این سه هفته را اعلام کرد.

با اعلام مهدی ابتدا دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تاریخ بیست‌وششم و بیست‌وهفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.سپس بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر سی‌ویکم اردیبهشت و یکم خرداد انجام می‌شود.

هفته بعد این رقابت‌ها یعنی هفته بیست و نهم پنجم و ششم خردادماه برگزار خواهد شد و در نهایت زمان انجام مسابقات هفته پایانی که هفته سی ام خواهد بود دهم و یازدهم خرداد است.

بعد از آن اردوی تیم ملی برای دو بازی پایانی مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان که هفدهم و بیست‌ودوم خرداد خواهد بود، برگزار می‌شود و زمان بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام حذفی بعد از پایان اردوی تیم ملی و مسابقاتش انجام می‌شود.

با اعلام مهدی احتمالاً این دو بازی در هفته آخر خرداد برگزار خواهد شد هر چند احتمال اینکه فینال حذفی در تاریخ اول تیر برگزار شود نیز وجود دارد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 745023

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • شاهراه هرات کابل مسدود شد
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد