Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:42:06 GMT

ثروتمندان جهان در هر ساعت چه قدر درآمد دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۱۰۴

برخی از ثروتمندترین افراد جهان در هر ساعت درآمدی بیشتر از درآمد مردم جهان در کل زندگیشان دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، نگاهی به درآمد ثروتمندترین افراد جهان از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فناوری گرفته تا ورزشکاران و هنرمندان نشان می دهد که درآمد این افراد در هر ساعت، از پولی که مردم عادی در تمام زندگی‌شان دیده اند بیشتر است!

این فهرست بر مبنای ثروت خالص ثروتمندترین افراد سال ۲۰۱۸ و بازیگرانی که بیشترین دستمزد را می‌گیرند تهیه شده است و سپس با تقسیم ثروت این افراد بر عدد ۸۷۶۰ که برابر با تعداد ساعت ها در طول یک ساعت است، درآمد این افراد در هر ساعت محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این مبنا، جف بزوس- مدیرعامل آمازون و ثروتمندترین فرد جهان - در هر ساعت ۴ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۸۸۵ دلار درآمد دارد! پس از بزوس، مارک زاکربرگ- مدیرعامل فیس بوک - با درآمد ۱میلیون و ۷۱۲هزار و ۳۲۸ دلار در هر ساعت و الیس والتون- مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره والمارت - با ۱میلیون و ۳۹۲هزار و ۶۹۴ دلار درآمد در هر ساعت، افرادی هستند که درآمدی بالای ۱ میلیون دلار در هر ساعت دارند.

پس از این سه نفر، وارن بافت- مشهورترین معامله گر بازار سهام جهان - با ۹۵۸هزار و ۹۰۴ دلار درآمد در هر ساعت و لری پیج- مدیرعامل شرکت الفابت - با ۹۲۴هزار و ۶۵۷ دلار در هر ساعت قرار دارند. ایلان ماسک- مدیرعامل گروه تسلا - با ۶۸۴هزار و ۹۳۱ دلار درآمد و بیل گیتس- مدیرعامل مایکروسافت - با ۴۵۶هزار و ۶۲۱ دلار در هر ساعت در رده‌های بعدی جای گرفته اند.

جک دورسی- مدیرعامل توئیتر - و مگ ویتمن- مدیرعامل نیو تی‌وی -، به ترتیب ساعتی ۲۰۵هزار و ۴۷۹ دلار و ۱۰۲هزار و ۷۳۹ دلار در هر ساعت درآمد دارند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها