Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربازدیدترین اخبار سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیستم و هفتم مهرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، توضیحات واعظی درباره درخواست جدید اتحادیه اروپا برای بازگشایی دفتر در تهران، اهدای تصویر یادگاری رهبر انقلاب به خانواده شهید مغنیه، چه لزومی دارد اصلاح‌طلبان در قانون منع به کارگیری بازنشستگان استثناء باشند و اربعین رزمایش عملی لبیک یا حسین است از اخبار پربازدید ( جمعه، 27 مهرماه) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات واعظی درباره درخواست جدید اتحادیه اروپا برای بازگشایی دفتر در تهران

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره درخواست جدید اتحادیه اروپا برای بازگشایی دفتر در تهران توضیحاتی داد.

اهدای تصویر یادگاری رهبر انقلاب به خانواده شهید مغنیه

نماینده‌ دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منزل این مرحومه در بیروت، تصویر یادگاری از دیدار پدر و مادر شهیدمغنیه با رهبر انقلاب را به خانواده شهید اهدا کرد.

آنکارا در رابطه با قتل خاشقجی به دنبال باج‌خواهی است

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: ترکیه در قتل خاشقجی علاوه بر باج‌گیری از سعودی‌ها، آمریکایی‌ها را به دادن حق السکوت مجبور می‌کند.

اربعین رزمایش عملی لبیک یا حسین است/سازمان‌های بین‌المللی قابل اعتماد نیستند/قتل خاشقجی تاج و تخت آل سعود را به لرزه درآورده است

امام جمعه موقت تهران گفت: مسئله خاشقجی تاج و تخت آل سعود را به لرزه درآورده است و هویت سعودی‌ها را نشان می‌دهد که آن‌ها آل قتل و غارت هستند.

چه لزومی دارد اصلاح‌طلبان در قانون منع به کارگیری بازنشستگان استثناء باشند

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: چه لزومی دارد که بعضی از اصلاح طلبان در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان به دنبال استثناء باشند.

850 میلیارد تومان از مطالبات دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور پرداخت شد

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حدود 850 میلیارد تومان از مطالبات دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

فراکسیون پاسخگو به دنبال ترمیم اعتماد میان مردم و مسئولان است

نایب رئیس فراکسیون پاسخگو گفت: این فراکسیون به دنبال ترمیم ابهامات موجود است تا در نهایت اعتماد مردم را به مسئولان جلب شود.

ما آموخته‌ایم چگونه با خودکفایی آثار تحریم‌ها را خنثی کنیم/تاکید بر حضور گسترده مردم در یوم الله ۱۳ آبان

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکایی‌ها قرار بود ۲۰ آبان دور دوم تحریم‌ها را اعمال کنند، اما مخصوصا این اقدام را یک هفته به جلو کشیدند تا روز مبارزه با استکبار جهانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ پس باید امسال در مقابل انفعال آن‌ها فعال‌تر در صحنه حضور داشته باشیم.

گفت‌وگوی سه جانبه ایران، روسیه و هند در مسکو برگزار می‌شود

بنیاد روسکی میر در راستای تقویت همکاری‌ها میان روسیه، ایران و هند در روزهای 27 و 28 مهر برنامه ای تحت عنوان "گفت‌وگوی سه جانبه" در مسکو برگزار می‌کند.

تشکیل اتاق جنگ اقتصادی

از این گردنه و شرایط خطیر می‌توان عبور کرد به شرط آنکه اتاق جنگ اقتصادی هرچه زودتر تشکیل شده و کارگروهی پرتلاش و جوان، به‌صورت شبانه‌روزی مشغول حل مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه دیدار امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، رهبری در واکنش به اقدام یکی از کارگران که روی چفیه نوشته بود: «انگشتر آقا» فرمودند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899066

دیگر خبرها

  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران