Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی برگشت این تیم مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس گام بزرگی در دیدار رفت برداشت. این تیم با یک گل توانست السد را در قطر شکست دهد شرایط پرسپولیس خاص است و فارغ از هر نتیجه ای که در بازی برگشت رقم بخورد بازیکنان و کادر فنی را باید ستایش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این حال نباید فراموش کنیم که دیدار برگشت بدون شکست سخت تر از بازی رفت خواهد بود. السد دفاع نخواهد کرد همین موضوع کار را برای مدافعان پرسپولیس سخت تر از همیشه می کند. پس اگر پرسپولیس می خواهد به فینال برسد باید همچنان دفاع منطقی داشته باشد.

فنونی زاده درباره حضور هواداران در بازی با السد نیز تصریح کرد: بدون شک تمام صندولی های ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر خواهد شد. این موضوع می تواند برای پرسپولیس ایجاد انگیزه کند.

وی ادامه داد: هواداران می دانند که پرسپولیس چه مسیر سختی را طی کرده است؟ بدون شک حمایت همه جانبه خواهند کرد. با این حال فکر می کنم مهمترین موضوع این است اگر پرسپولیس گلی را دریافت کرد بازی احساسی انجام ندهد. چون در این صورت السد خواست توانست ضد حمله های خطرناکی را برنامه ریزی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به شخصه خوش بین هستم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمان آسیا برسد اما لازم است تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم نریزد.

کد خبر 4433573

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس مرتضی فنونی زاده نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی کارلوس کی روش والیبال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ