Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@03:09:30 GMT

مدارس ۱۱ شهر خوزستان فردا در نوبت صبح تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۱۸۷

مدارس ۱۱ شهر خوزستان فردا در نوبت صبح تعطیل است

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، به دلیل وقوع گرد و غبار، فردا (شنبه ۲۸ مهر) مدارس ابتدایی ۱۱ شهر خوزستان را در نوبت صبح تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، فردا (شنبه 28 مهر) به دلیل وقوع گرد و غبار مهدکودک ها و مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی 11 شهر استان در نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش فردا شهرهای اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، امیدیه، شادگان، هندیجان، بندر ماهشهر و شهرهای تابعه در نوبت صبح تعطیل هستند.

 

به گفته کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، تنها مدارس ابتدایی این شهرستان ها تعطیل است و مدارس متوسطه اول و دوم، دانشگاه ها و ادارات طبق روال برقرار است.

 

اداره کل هواشناسی خوزستان، جمعه (27 مهر) در اطلاعیه ای از ورود یک سامانه باران زا از جمعه تا اوسط هفته جاری خبر داد که سبب افزایش ابر، بارش های رگباری پراکنده، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در استان به ویژه در ارتفاعات شرقی و شمالی استان می شود که بیشترین شدت بارش طی اواسط یکشنبه تا اوایل سه شنبه است.

 

همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه انتظار وزش تندبادهای لحظه ای و ایجاد شرایط لازم برای برخاستن گرد و غبار محلی و کاهش دید افقی به ویژه در نیمه جنوبی، مرکزی و بخش هایی از غرب استان و بالا بودن رطوبت در این ایام مه یا مه رقیق صبحگاهی به ویژه در شهرهای ساحلی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد اردبیل شیراز سوگواره علمدار کربلا آمریکا مقام معظم رهبری تعطیلی مدارس گرد و غبار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید طریق حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مدارس گرمسار، بیان کرد: ۲۸ هزار نفر که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، در مدارس ابتدایی سراسر کشور به کار گیری می‌شوند.

وی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی را هدف این اقدام دانست و تاکید کرد: تأمین نیروی انسانی یکی از راهبردهای وزارتخانه در این زمینه است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: در تحولی دیگر برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه تقویت سلامت و افزایش سواد حرکتی دانش آموزان هدف و محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: طرح‌های استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی نیز در این قالب در مدارس کشور اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟