Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آخرین وضعیت طرح تحول خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در روز یکشنبه بررسی می‌شود.

قرار است در راستای ابلاغ اعتبارات تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و سلف سرویس های مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، جلسه ای با حضور اعضای کمیته ارتقاء و تحول و معاونان دانشجویی و مالی استان ها در روز یکشنبه ۲۹ مهر در سال اجتماعات سازمان مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در شش ماه اول امسال عنوان کرد: با عنایت به اجرای طرح تحول در خوابگاه ها و سلف سرویس های مراکز تابعه با هزینه 100 میلیارد ریالی در تابستان سال جاری و با نظارت مستمر دانشگاه بر اجرای مطلوب این طرح و با تامین اعتبار تعمیرات و تجهیزات در خوابگاه ها و سلف سرویس ها بر مبنای اعلام نیاز مراکز و دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات، سعی گردید تا فضای ایمن و آرامی برای گذراندن اوقات دانشجویان در سال تحصیلی جدید در خوابگاه رقم بخورد.

انتهای پیام/

188 / 31 دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌ها طرح تحول ۲۹ مهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای طرح تحول ۲۹ مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه گفتگو محور «آرمان» با حضور «مهدی صارمی» رئیس مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی به بررسی وضعیت عفاف و حجاب در کشور می‌پردازد.
برنامه «آرمان» روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

برنامه گفت وگوی ویژه معارفی آرمان در گفتگو با شخصیت‌های فرهنگی، معارفی، سیاسی و اجتماعی به بررسی موضوعات روز حوزه فرهنگ و معارف اسلامی در کشور می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم