Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@00:40:41 GMT

عکاس اهری رتبه دوم جشنواره سراسری عکس «رشد» شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۲۷۶

عکاس اهری رتبه دوم جشنواره سراسری عکس «رشد» شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پرویز گلی‌زاده عکاس هنرمند اهری پیش از این نیز در جشنواره های مختلف عکاسی در سطح ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است .

 دهمین دوره‌ جشنواره «عکس رشد» با هدف ایجاد و تقویت ارتباط عکاسان با مجلات رشد و جلب نظر آن‌ها به مسائل آموزش و پرورش، شناسایی عکاسان و حمایت از آن‌ها، ارتقای سطح عکاسی در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان و بازبینی کاستی‌ها و نقاط قوت آموزش و پرورش برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در گروه سنی بزرگسال و رده سنی دانش‌آموزی با موضوع‌های مدرسه، خانه دوم ، برنامه‌های جنبی مدارس، بخش ویژه، شعار سال و پرسش مهر سال از ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ تا مهرماه ۱۳۹۷ از طریق دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی برگزار شد.

جشنواره‌ عکس رشد از سال ۱۳۸۲ با نام «مسابقه‌ عکس» آغاز به کار کرد. برپایی این جشنواره یکی از فعالیت‌های زیر مجموعه‌ منابع تصویری است و هر دو سال یک‌بار با فراخوان عمومی سراسری از طریق مجلات رشد و دیگر روش‌های اطلاع رسانی و تبلیغی نسبت به برگزاری جشنواره اقدام می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جریان بازدید از حوزه های برگزاری آزمون  سراسری در این شهرستان گفت :برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و بسط و توسعه عدالت آموزشی در چالدران  امسال برای اولین بار همزمان با سراسر کشور  مرحله اول کنکور سراسری در چالدران   برگزار شد.

عبدالله نژاد  با اشاره به اینکه در سالهای گذشته دانش آموزان چالدران  به دلیل عدم برگزاری کنکور سراسری در چالدران در شهرستانهای همجوار  مجبور به شرکت در این آزمون‌سراسری بودند افزود: با پیگیری های صورت گرفته،  امسال  برای اولین بار دانش آموزان چالدرانی  در شهرستان خود در کنکور سراسری شرکت کردند

وی گفت : امسال برگزاری این آزمون سراسری می تواند برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و نیز بسط و توسعه عدالت آموزشی و نیز کاهش مشکلات دانش آموزان و دغدغه والدین بسیار مهم باشد.

وی گفت: در سال جاری  ۵۱۷ دانش  آموز دختر و پسر شهرستان چالدران  در کنکور شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری