Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:11:39 GMT

اعتراف بوکسور حرفه‌ای به قتل اعضای خانواده اش

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۳۹۸

اعتراف بوکسور حرفه‌ای به قتل اعضای خانواده اش

ساعت ۳ بعد از ظهر امروز مرد ۴۷ ساله‌ای همراه برادر بزرگترش پای در کلانتری ۱۳۲ نبرد گذاشت و از ماجرای قتل عام اعضای خانواده اش پرده برداشت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس وِزه قتل در خانه این مرد جوان در خیابان نبرد جنوبی حاضر شدند. بررسی‌های ابتدایی نشان از آن داشت که ۲ دختر جوان داخل اتاق خواب به طرز هولناکی به قتل رسیده و زوج میانسالی نیز با ضربات مرگبار چاقو تسلیم مرگ شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل این جنایت به ماموران گفت: از چهار سال قبل با همسرم به خاطر اختلافات خانوادگی دچار اختلاف شدم تا اینکه او یک هفته قبل به خانه برادرش در کرج رفت.

وی افزود: ساعت ۱۰ شب سه شنبه ۲۴ مهر ماه سال جاری با توجه به اینکه پدر و مادر زنم برای دیدن نوه هایشان در خانه ما میهمان بودند اقدام به خرید موز و شیر کردم.

این مرد ادامه داد: پس از تهیه شیر موز آن‌ها را به داروی خواب آور مسموم کردم و به هر یک از آن‌ها شیرموز مسموم دادم و منتظر ماندم تا آن‌ها بخوابند.

وی گفت: ابتدا ۲ دخترم برای خوابیدن به اتاقشان رفتند و سپس پدرزن و مادرزنم با پهن کردن رخت و خواب در سالن پذیرایی خوابیدند و این درحالی بود که من خودم را سرگرم دیدن تلویزیون کرده بودم.

پدر جنایتکار افزود: پس خوابیدن همه افراد به آشپزخانه رفته و یک چاقوی بزرگ برداشته و سپس به اتاق دخترانم رفتم، نخستین فرد که کشته شد دختر ۱۹ ساله ام بود که در رشته حقوق درس می‌خواند، دخترم به پهلو خوابیده بود که ابتدای سعی داشتم او را خفه کنم که از خواب بیدار شد و به ناچار مجبور شدم با چاقو گلویش را ببرم که بعد از آن دختر ۱۷ ساله ام با صدای درگیری من و خواهرش بیدار شد که به سراغش رفتم و درحالی که روی سینه او نشسته بودم قصد داشتم خفه اش کنم که مقاومت کرد و پس از یک درگیری کوتاه چند ضربه با چاقو به گلویش زدم.

این مرد که ۲۵ سال سابقه ورزش حرفه‌ای بوکس را دارد، ادامه داد: پس از اطمینان مرگ دخترانم به سالن پذیرایی رفتم و گلوی پدرزن ۷۹ ساله ام را بریدم که در این صحنه مادرزن ۷۰ ساله ام از خواب بیدار شد که او را با ضربات چاقو به ناحیه سینه و گلویش از پای درآوردم.

وی افزود: پس از جنایت شروع به خوردن میوه و آب کردم و چند ساعتی را بالای سر دخترانم گریه می‌کردم تا اینکه موضوع با برادرم در میان گذاشته و خودم را تسلیم پلیس کردم.

این مرد درباره انگیزه جنایتش گفت: خانوداه همسرم باعث اختلافات شدید من و همسرم شده بودند و آن‌ها را همراه ۲ دخترم به قتل رساندم تا سرنوشت دخترانم مثل مادرشان نشود که زندگی دیگران را خراب نکنند.

بنا به این گزارش، متهم به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داده شد.

 

منبع: رکنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل خانوادگی قتل عام جنایت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی با اعلام این خبر افزود: با هدف افزایش سطح کیفیت جذب اعضای هیات علمی و ایجاد وحدت رویه در اجرای شیوه نامه جدید، جلسه توجیهی برای، دبیران هیات های اجرایی و مسؤولین سامانه جذب هیات علمی علوم پزشکی برگزار می شود.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت افزود: جلسه توجیهی دبیران هیات های اجرایی و نمایندگان سامانه جذب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت ماه، برگزار می شود.

وی گفت: از آنجا که بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت به پایان رسیده و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موظف به برگزاری مصاحبه های علمی - حرفه ای و صلاحیت های عمومی داوطلبان هستند، از این رو، مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، به منظور هماهنگی بیشتر میان دبیرخانه های جذب دانشگاه ها اقدام به برگزاری این جلسه کرده است.

چنگیزی آشتیانی با اشاره به بازنگری شیوه نامه جذب اعضای هیات علمی گفت: برای نخستین بار با هدف افزایش سطح کیفیت جذب اعضای هیات علمی، با اخذ مجوز از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شیوه نامه صلاحیت های علمی مورد بازنگری قرار گرفت به نحوی که از صلاحیت علمی به صلاحیت علمی- حرفه ای تغییر رویه یافت.

وی اخذ دانشنامه بورد تخصصی را به منزله صلاحیت علمی افراد دانست و تاکید کرد: لازم است صلاحیت های حرفه ای و عمومی افراد نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت بازخوانی شیوه نامه و هماهنگی در نحوه اجرای آن به لحاظ تئوری و عملی را از مهم ترین موضوعات این نشست عنوان کرد.

کد خبر 6085310

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • قتل نو عروس ۱۸ ساله با ۲۰ ضربه چاقو
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...
  • روایت دوگانه از قتل پسر ۱۷ ساله