Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» جدیدترین ساخته محمد حسین مهدویان درواقع همان فصل دوم ماجرای نیمروز است که به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی درحال فیلمبرداری است.

سید محمود رضوی در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از مراحل فیلمبرداری «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» از روند سخت و مراحل فیلمبرداری این فیلم سینمایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سلام علیکم

«ماجرای نیمروز ۲» یا همان «رد خون» از نظر سنگینی و بزرگ بودن پروژه با تمام کارهای قبلی موسسه سیمای مهر قابل مقایسه نیست.

از روزی که فیلمبرداری شروع شده هر روز آن سخت و طاقت‌فرسا بوده و هست، اما ۱۸ روز اخیر سخت‌ترین روزهای پروژه بود که به لطف خدا خوب پیش رفت.

روزهایی که سکانس‌های پر بازیگر همراه با بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروهای زرهی سبک و سنگین و روزانه چند صد هنرور و بعد از تمرین‌های فراوان باید اجرا می‌شدند، ولی به علت بعد مسافت از محل اسکان تا محل فیلمبرداری، کل تیم ۱۵۰ نفره ما وقت کافی برای استراحت نداشتند و بی اغراق می‌توانم بگویم کمتر از ۴ ساعت در روز فرصت استراحت پیدا می‌کردند، اما همه با هم و خستگی‌ناپذیر تمام تلاش خود را به کار بستند تا کار به نحو احسن و با بهترین کیفیت و بهترین خروجی پیش برود و سکانس‌های مهم و سخت فیلم، اجرا شود.

خدا را شاکرم و دست تک تک افراد گروه خوب «ماجرای نیمروز ۲، رد خون» را می‌بوسم که اینگونه از جان گذشته این روزها را سپری کردند.

البته روزهای سخت ما همچنان ادامه دارد و ما تا ۲ ماه دیگر با هم هستیم اما این روزها چیز دیگری بود!

همچنین باید از مردم خونگرم و همراه روستای کسان ترازگ، ترازگ عبدالله، میلگه سیاسیاه و روستاهای اطراف هم یاد کنم که در طول این مدت زندگی روزمره، رفت و آمد و راه‌های مواصلاتی آنها به علت حضور ما مختل شده بود اما غیر از همراهی و صبوری چیزی از این مردم ندیدیم.

تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستان اسلام‌آباد و استان کرمانشاه هم بسیار است که باید حضوری به انجام آن بپردازم.

اما این متن را نوشتم برای یادآوری یک نکته مهم، اول برای خودم و بعد برای همراهانم در ماجرای نیمروز که یادمان باشد هر اتفاق خوبی برای این فیلم چه در اجزاء و چه در کل بیفتد محصول یک کار تیمی قوی، همراه و مصمم بود.

عکس: مجید طالبی

پ.ن: خواب ۵-۶ دقیقه‌ای در کنار صحنه !

خوابی چنین میانه ی میدانم آرزوست»

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی نونهالان استان با حضور ۲۲۴ کشتی‌گیر به میزبانی اسفراین برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: در کشتی آزاد حسام شمسایی، امیرمحمد امانی، ماهان نجفی، عباس امانی، محمد تقوی، سبحان صدقی، پوریا کاظم زاده، عباس دلیرنیا، مهدی حسین زاده، سید جواد حسینی، امیرمحمد کمالی و عرشیا امانی به عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

در کشتی فرنگی محمد قربانزاده، یعقوب سوارپور، سجاد اعتمادی، رضا طاهری، یزدان صدقی، محمدرضا محمدیان، محمد قربانی، حسام یوسفی، امیرمحمد حاجی‌زاده، محمد امین قهرمانی، سجاد دلپسند و محسن نوروزیان به عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

حسین زاده خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت ماه به مسابقات قهرمانی کشور در تهران اعزام می‌شوند.

کد خبر 6083852

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • جزئیات جدید از ساخت فیلم شهید طهرانی مقدم/ به فجر می‌رسد؟
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند