Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، رسانه‌های عراقی از جمله الغد پرس و اخبار عراق تصاویر ابراز همدردی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با همبازی عراقی خود به خاطر درگذشت مادرش را منتشر کردند.

سایت اخبار عراق در این رابطه نوشت: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن‌هایی را پیش از آغاز بازی جام حذفی ایران بر تن کرده بودند که روی آنها تصاویر بشار رسن و مادرش وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پس از دریافت خبر درگذشت مادر بشار رسن می‌خواستند با او ابراز همدردی کنند.

مادر بشار رسن پنجشنبه هفته گذشته درگذشت. این هافبک عراقی که برای همراهی تیم ملی فوتبال کشورش در تورنمنت چهارجانبه سوپر کلاسیکوی عربستان حضور داشت پس از پایان بازی برابر آرژانتین به عراق بازگشت تا در مراسم تشییع و ترحیم مادرش حضور یابد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!