Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
گلن کلوز، هیو جکمن و دیمین شزل در جوایز فیلم هالیوود امسال تجلیل می‌شوند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، گلن کلوز و هیو جکمن در جوایز فیلم هالیوود که در روز ۴ نوامبر در هتل بورلی هیلتون کالیفرنیا برگزار می‌شود تجلیل می‌شوند.

کلوز که در نقش اصلی فیلم «همسر» به عنوان زنی که زندگیش را وقف شوهر رمان‌نویسش کرده بازی می‌کند، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن هالیوود را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جکمن نیز که در فیلم «پیشتاز» نقش گری هارت نامزد شکست خورده ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۸۸ را ایفا کرده است، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد هالیوود را دریافت می‌کند.

علاوه بر این جایزه بهترین کارگردان هالیوود به دیمین شزل کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم «نخستین مرد» اهدا می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود نیکول کیدمن «جایزه دستاورد هالیوود»، تیموتی شالامی «جایزه بازیگر نقش مکمل مرد» و ریچل وایس «جایزه بازیگر نقش مکمل زن» را در بیست و دومین دوره جوایز فیلم هالیوود دریافت خواهند کرد.

مراسم جوایز فیلم هالیوود را دیک کلارک پروداکشنز که با کمپانی مالک هالیوود ریپورتر شراکت دارد، برگزار می‌کند.

در همین زمینه: آلبوم موسیقی باب دیلن روی پرده نقره‌ای کریستین بیل‌ | دورخیز ستاره شوالیه تاریکی برای دومین اسکار بازیگری یک میلیون دلار | پوستر کمیاب فیلم مومیایی باکس آفیس | نخستین انسان زیر سایه یک فیلم ابرقهرمانی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد

به گزارش ایسنا، فیلم کوتاه «چمدان» ساخته سامان حسین پور و آکو زند کریمی جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین المللی دریای سرخ عربستان را دریافت کرد.

امسال جایزه بهترین فیلم سینمایی بخش رقابتی به «در شعله ها» ساخته ضرار کهن محصول پاکستان و کانادا رسید که نماینده سینمای پاکستان در اسکار فیلم بین المللی است.

در سایر بخش‌ها، جایزه دوم بهترین فیلم به «جاسی عزیز» ساخته ترسم سینگ محصول مشترک هند/کانادا/آمریکا اعطا شد و فیلم «معلم» ساخته فرح نابولسی فلسطینی جایزه داوران و جایزه بهترین بازیگر مرد را برای صالح بکری دریافت کرد.

جایزه بهترین کارگردانی جشنواره هم به نصیب شوکیر خولیموف ازبکستانی برای فیلم «یکشنبه» رسید و مونا هوا جایزه بهترین بازیگر زن را برای فیلم «انشاالله پسر» ساخته امجد ال رشید اردنی به خود اختصاص داد.

امسال فیلم سینمایی «رکسانا» ساخته جدید پرویز شهبازی نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی بود و «تایتانیک، نسخه مناسب خانواده های ایرانی» ساخته فرنوش صمدی و «چمدان» ساخته سامان حسین پور و آکو زند کریمی در بخش مسابقه فیلم های کوتاه حضور داشت.

همچنین فیلم سینمایی «کاپیتان» ساخته محمد حمزه ای و انیمیشن «سه بزغاله کونگپو» ساخته فرزاد دالوند و کیانوش دالوند محصول مشترک ایران و چین در بخش خانواده و کودکان و سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی هم در بخش سریال‌های این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته شد. 

همچنین فیلم «آخرین برف» به کارگرانی امیرحسین عسگری نیز در بخش فیلم‌های محبوب جشنواره دریای سرخ به روی پرده رفت.

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه