Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داستان سفر تسای یانسو جوان 33 ساله اهل گوانجوی چین با دیدن یک بی خانمان در خیابان آغاز شد. او با دیدن بی خانمانی به یاد برادرش افتاد که از بیماری صرع رنج می برد و یک روز خانه را ترک کرد و به دلیل شرایطش نتوانست به خانه بازگردد بعد از مدتها خانواده تسای ،فرزندشان را در شرایطی که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد پیدا کردند که بعد از چند روز درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن به بعد تسای تصمیم گرفت تا به همه بی خانمان کمک کند و آنها را به خانواده هایشان بازگرداند. او یک خودروی ون خرید و تمام مایحتاج یک سفر طولانی را جمع آوری کرد. تسای دنبال بی خانمان می گردد و با انها دوست می شود و حتی نیازهای سطحی آنها برای مثال اصلاح موی سر و پوشاک را برطرف می کند. اما همه بی خانمان ها به او اعتماد نمی کنند و حاضر به بازگشت نمی شوند ولی تسای موفق شده در مدت این سه سال 50 نفر را به خانه هایشان بازگرداند.

او می گوید سفرش زمانی به پایان خواهد رسید که دیگر با یک فرد بی خانمان در خیابان برخورد نکند. به هر حال هدف این جوان چینی قابل تحسین است.

انتهای پیام/

جوانی که زندگیش را صرف کمک به بی خانمان ها کرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌ تومانی را به صاحبش بازگرداند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین دشتوان کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در حین انجام وظیفه با کیف پولی مواجه شد که در بررسی آن حاوی مقداری وجه نقد، دلار و مدارک هویتی به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال بود را سپس به سپاه تحویل داده تا به صاحبش بازگردانده شود.

عزت نفس، مسئولیت‌ پذیری و امانت‌داری مشخصه برجسته کارکنان و کارگران ولایی و ارزشی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس است.

دیگر خبرها

  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • کارگر فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش بازگرداند
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌ تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • کشف جسد سوخته داخل بشکه اسید
  • سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید
  • کشف جسد سوخته شده داخل بشکه اسید در ارتفاع لواسانات