Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گذر زمان از دغدغه هایی است که برای بعضی ها هر ثانیه اش از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین ساعت مچی یکی از ابزار لازم برای آنها محسوب می شود. در حال حاضر با فناوری هایی که روز به روز پیشرفته تر می شود ،گونه های مدرنی را در بازار شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در اغلب اوقات این وسیله به عنوان زینت الات استفاده می شود که در میان خانم ها رایج تر است.

بعضی از آقایان نیز برند پسند هستند و ترجیح می دهند تا از ساعت مچی های برند گذر زمان را شاهد باشند. اما در این میان ساعت مچی هایی ساخته شده که شاید نمونه زیادی در بازار نداشته باشد اما مختص به دوست داران عجیب پسند است. این ساعت ها دارای شکل و شمایل غیر معمولی هستند که شاید در نگاه اول ساعت مچی به نظر نرسند.

در زیر نمونه هایی از این ساعت مچی های غیر معمول را مشاهده خواهید کرد.

ساعت مچی به شکل منظومه شمسی

bacus от Erich Lacher Watch Factory

این ساعت عدد و عقربه ای ندارد و توپی آزاده در صفحه در حال گردش است.برای دانستن زمان باید دست را به سمت بازو خم کنید و به آن موقعیت افقی دهید تا براساس خاصیت میدان مغناطیسی زمان را به شما نشان دهد.
All Around The World от Mr. Jones

این ساعت مینیمالیستی با عقربه های دیجیتالی نه تنها زمان را نشان می دهد بلکه روزهای تعطیل را گزارش می دهد و در صورت سفر ،زمان در هر نقطه از کره که هستید را نمایش می دهد.
ساعت های دست ساز و فانتزی


ساعت مچی برای دوست داران ریاضیات


برای استفاده از این ساعت باید به خوبی ریاضی بلد باشید

این ساعت مخصوص دوستداران کاست صوتی است

ساعت مخصوص عشاق

Ora Unica

نام ساعت مچی از طراح دنیس گیدونه ایتالیایی به عنوان "یک ساعت" ترجمه شده است. ویژگی اصلی ساعت Ora Unica نداشتن شماره معمول است، زیرا عقربه دقیقه و ساعت به عنوان پایان دادن به نوار هوشمندانه درهم آمیخته هستند.


انتهای پیام/

ساعت مچی که تا به حال ندیده اید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟

به گزارش «مبلغ»، یکی از مسائل مهم دنیای امروزی بحث از منجی عالم بشریت است. کسی که انسان‌ها را از چنگال ظلم و ستم رهانیده و جهان را پر از عدل و داد می‌کند. ادیان و مذاهب مختلف برای پاسخ به این خواسته درونی، تمام تلاش خود را کرده‌اند تا با معرفی آن شخص، امید را به پیروان خود هدیه کنند. شیعیان نیز با اعتقاد به منجی موعود، با ادله‌ای محکم بر این باورند که آن شخص یازدهمین فرزند امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897806

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • اینفوگرافی/ زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول