Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت نیک‌ملکی مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) درباره خدمت‌رسانی ستاد اجرایی به زائران اربعین حسینی گفت: کاروان سلامت احسان برای خدمت‌رسانی به هزار نقطه محروم کشور اعزام شده است که اکنون در استان‌های شمالی سیل‌زده مستقر و تاکنون به 1500 نفر از هموطنان خدمات درمانی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کاروان طی روزهای آینده برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به سه نقطه در کشور عراق اعزام خواهد شد.

نیک ملکی درخصوص مکان استقرار کاروان سلامت احسان الحسین گفت: این کاروان‌ها در نقطه‌های عمود 828، شهر نجف و کربلا به 50 هزار نفر از زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افزود: 100 پزشک این کاروان به کوله‌های امدادی مجهز شده‌اند تا بتوانند در مسیرهای مختلف پیاده‌روی به زائران خدمت‌رسانی کنند؛ همچنین 3 تریلر، 9 چادر و 2 کامیونت مجهز به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

نیک ملکی گفت: موکب‌های ستاد در مرزهای شلمچه،‌ چذابه از تاریخ ۲۸ مهر ماه تا نهم آبان ماه و در مرز مهران از تاریخ دوم تا نهم آبان ماه نیز مستقر خواهند شد و به صورت روزانه 20 هزار پرس غذا بین زائران توزیع خواهند کرد.

وی در پایان گفت: بیمارستان‌های صحرایی ستاد خدمات آزمایشگاهی، داروخانه‌ای با تنوع 130 قلم دارو و همچنین خدمات بستری به زائران ارائه خواهند کرد.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 زائران اربعین توزیع غذا در راهپیمایی اربعین توزیع روزانه ۲۰هزار پرس غذا حجت نیک‌ملکی مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی به زائران اربعین کاروان سلامت احسان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زائران اربعین خدمت رسانی به زائران اربعین کاروان سلامت احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره

مدیر حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اختصاص ۳ کاروان برای اعزام زائران به حج عمره از استان کرمان، گفت: اعزام زائران، ۸ اردیبهشت انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان کرمان افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

او اظهار کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز در ۸ اردیبهشت ماه از ایستگاه پروازی کرمان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند