Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@21:59:20 GMT

عربستان قتل جمال خاشقجی را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۵۹۷

خبرگزاری میزان- دادستانی عمومی عربستان از مرگ روزنامه‌نگار و منتقد ربوده شده سعودی به دنبال مشاجره لفظی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، "واس" خبرگزاری رسمی عربستان کشته شدن خاشقجی را در نتیجه مشاجره در "کنسولگری ریاض در استانبول" تایید کرد.

دادستانی عمومی عربستان همچنین 18 نفر از اتباع سعودی را در خصوص پرونده ناپدید شدن "جمال خاشقجی" در کنسولگری ریاض در استانبول بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد تحقیقات در خصوص کشته شدن این روزنامه نگار همچنان ادامه دارد.

همچنین منابع رسمی عربستانی گزارش دادند که در نتیجه تایید کشته شدن خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه، "احمد العسیری" معاون سرویس امنیتی و اطلاعات عربستان و "سعود القحطانی" مشاور ارشد کاخ سلطنتی از مناصب خود برکنار شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خاشقجی عربستان دادستانی عربستان مرگ قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی، اظهارکرد: تنها کمتر از دو درصد از داروخانه ها نسبت به ثبت سامانه ای شیرخشک اقدام نکرده‌اند که سهمیه شیرخشک آن ها موقتا قطع شد و ۸۵ درصد این تعداد با ارائه تعهد سهمیه شیرخشک خود را مجددا دریافت کردند.

وی افزود: در طرح نظارتی سازمان غذا و دارو در حوزه شیرخشک از ۲۰ مهر تا پایان سال ۱۴۰۲، حدود ۲۷ هزارو ۷۰۰  بازرسی از حدود ۱۵ هزار داروخانه انجام شده به طوریکه هر داروخانه به طور میانگین ۱.۷ بار مورد بازرسی قرار گرفته‌اند. از این میان ۱۴۷ مورد منجربه تشکیل پرونده تعزیرات شده است که حاکی از همکاری مناسب اکثر داروخانه ها در حوزه شیرخشک می باشد.

سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه گران فروشی و احتکار صرفا در کمتر از ۵ دهم درصد از داروخانه های کشور گزارش شده ، گفت اقدامات اصلاحی لازم در این خصوص صورت پذیرفته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • واکنش ایران به تایید نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی