Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه نگار منتقد سعودی پیش از کشته شدنش در کنسولگری عربستان در استانبول در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی گفته بود که واشنگتن هرگز به بن سلمان فشار نخواهد آورد مگر آنکه بحرانی واقعی در عربستان روی دهد. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۴ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ نشریه نیوزویک آمریکا پیش از ناپدید شدن جمال خاشقجی مصاحبه‌ای را با وی انجام داده بود اما به دلیل نگرانی های امنیتی برای این روزنامه نگار سعودی از انتشار آن خودداری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاشقجی در این مصاحبه گفته بود که واشنگتن هرگز به بن سلمان فشار نخواهد آورد مگر آنکه بحرانی واقعی در عربستان روی دهد.

وی افزود: بن سلمان در واقع رهبری از تراز قدیم بوده و وی اصلاح گرا نیست. در واقع بن سلمان به دنبال چیدن میوه نوین گرایی بوده اما قصد دارد عربستان را به شیوه اجدادش حکومت کند.

جمال خاشقجی دوم سپتامبر برای کارهای مربوط به مدارکش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و به‌گفته نامزدش که منتظر او بوده، دیگر از ساختمان بیرون نیامد.

مقامات سعودی ادعا کرده‌اند که این نویسنده و روزنامه‌نگار 59ساله از کنسولگری خارج شده است، اما رسانه‌ها گزارش‌هایی مبنی بر به‌قتل رسیدن و تکه تکه شدن جسد او در کنسولگری عربستان منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام/.

R36486/P36447/S8,90,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم نوربخش عکسی از خود در کنار علی اخوان در پشت‌صحنه سریال «نون خ» منتشر کرد.

کاظم نوربخش (زاده ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار)، است. وی با بازی در نفش سلمان سریال نون خ به شهرت رسیده است. او یکی از هنرمندان باسابقه دنیای هنر است که فعالیت‌های هنری را از دوران مدرسه آغاز کرد و از سال ۷۰ به طور جدی به بازیگری پرداخت.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه
  • پیام عملیات وعده صادق به رژیم ‌صهیونیستی رسید
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران