Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@19:03:39 GMT

نوه آقای بازیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۷۱۴

هافبک ۲۳ ساله تیم پرسپولیس پس از یک فصل نیمکت نشینی امسال به ترکیب اصلی رسیده و نمایش های قابل قبولی را هم از خود ارائه می کند. آدام همتی که متولد تورنتوی کانادا است، این فصل ۸ بار برای پرسپولیس به میدان رفته و توانسته یک گل مهم و سه امتیازی را هم در بازی با سپیدرود بزند.

پس از گلزنی مقابل سپیدرود، او در دربی هم به میدان رفت و سپس باتوجه به محرومیت ها و مصدومیت ها، برای نخستین بار بازی در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس را تجربه کرد، آن هم در جدالی حساس برابر یاران ژاوی ارناندس در السد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی در دوحه نیز عملکرد خوبی داشت و حالا به نظر می رسد بار دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

مصدومیت حسین ماهینی، سیامک نعمتی را احتمالا به پست دفاع راست خواهد برد. امید عالیشاه هم مصدومیتی دارد و امروز نمی تواند بازی کند و بشار رسن نیز به دلیل خستگی حاصل از اردوی تیم ملی، امروز استراحت خواهد کرد. بنابراین آدام همتی فیکس خواهد بود و امیدوار است بازهم موثر ظاهر شود.

او که این فصل را در فهرست بزرگسالان سپری می کند، به خوبی می داند برای بقا در تیم پرسپولیس باید بهترین نمایش خود را ارائه کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کانادا پرسپولیس بازی اردوی تیم ملی بازی پرسپولیس کانادا ترکیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از کسب بردهای متوالی در لیگ برتر و رسیدن به یک قدمی صدر جدول حالا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلومینیوم اراک را رو به روی خود می‌بیند که دو فصل پیش سرخ‌ها را از جام حذفی کنار زده بود.

پرسپولیس در این مسابقه علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت مصدومیت و سعید صادقی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد و با سه غایب مهم به اراک سفر کرده است. مصدومیت عالیشاه باعث ایجاد یک تغییر اجباری در ترکیب برنده اوسمار شده است‌.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس امیررضا رفیعی، گلر جوان سرخ‌ها برای اولین بار در جام حذفی به میدان خواهد رفت و امیدوار به تکرار موفقیت لیگ در جام حذفی است.

*پرسپولیس با چهار مدافع به میدان می‌رود. حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاع و عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی‌فر مدافعان کناری این تیم هستند.

*خط هافبک پرسپولیس دچار تغییر شده و کنار مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو به عنوان یک هافبک دفاعی با توانایی بازیسازی کار خواهد کرد. کمی جلوتر سروش رفیعی بازی می‌کند.

*مهدی ترابی و اوستون ارونوف وینگرهای تکنیکی و سرعتی پرسپولیس هستند که به خط حمله نیز کمک می‌کنند. در این مسابقه با توجه به غیبت عالیشاه به عنوان مهاجم سایه، پرسپولیس تنها با یک مهاجم که عیسی آل کثیر است بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس:
امیر رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟