Web Analytics Made Easy - Statcounter

­

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از تلويزيون الميادين؛ در اولین واکنش به خبر اعلام رسمی مرگ جمال خاشقجی در رسانه های سعودی، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه در کنگره آمريکا این اظهارات را مشکوک خواند.

 رسانه های ترکیه اعلام کردند روایت رسمی عربستان در مورد قضیه جمال خاشقجی با اطلاعاتی که از تیم تحقیقاتی ترکیه در این خصوص درز کرده است همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اعلام رسمی خبر قتل جمال خاشقجی اعلام کرد: آمریکا از روایت عربستان در خصوص قتل خاشقجی مطلع شده است ولی همچنان تحقیقات در این خصوص را از نزدیک دنبال می کند. ما از کشته شدن جمال خاشقجی ابراز تاسف می کنیم و به خانواده و دوستان او تسلیت می گوییم.
سندرز افزود ما خواستار اجرای سریع و شفاف عدالت در مورد قضیه قتل خاشقجی طبق تمام معیارهای قانونی هستیم. ادام شف نائب رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان هم آمریکا گفت نمی توان به خبر کشته شدن جمال خاشقجی به دلیل مشاجره لفظی اعتماد کرد. اين در حالي است که  دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اعلام خبر رسمی کشته شدن خاشقجی گفت: آنچه برای خاشقجی اتفاق افتاد غیر قابل قبول است، ولی من به تفسیر سعودی از این ماجرا اعتماد دارم و گمان نمی کنم رهبران سعودی به من دروغ گفته باشند. ترامپ افزود  با کنگره در زمینه پرونده خاشقجی همکاری خواهم کرد ولی امیدوارم بحث اعمال تحریم ها علیه عربستان شامل فروش اسلحه به این کشور نشود.    

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قاشقجي عربستان واکنش ترکيه آمريکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس آرای صادره کمیته انضباطی فدراسیون، مجتبی سرآسیایی سرمربی و مجید قشقایی بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسگری مربی تیم خیبرخرم‌آباد، به دلیل رفتار غیرورزشی و بدرفتاری نسبت به یکدیگر و همچنین مقامات رسمی مسابقه در جریان بازی روز دوشنبه دو تیم، از همراهی تیم‌های خود تا اطلاع ثانوی محروم شدند.

دیگر خبرها

  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس
  • اینتر - کالیاری؛ ترکیب رسمی
  • اودینزه - آاس رم؛ ترکیب رسمی
  • واکنش رسمی اردن بعد از گزارش‌ها درباره کمک نظامی به تل‌آویو
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به باشگاه‌های خارجی فوتبال باز شد؟
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینتر میلان باز شد؟
  • واکنش جهانبخش به صدمین بازی برای فاینورد