Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:19:15 GMT

خودکشی مادر و بچه هایش بخاطر خبر دورغ مرگ پدر! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۷۹۷

رکنا: مردی که خبر مرگ خود را جعل کرده بود، باعث خودکشی زن و بچه‌هایش شد.

این مرد ۳۴ ساله که خود را به پلیس Police تسلیم کرده است گفت: اوایل ماه سپتامبر بدون اطلاع همسرم، قراردادی با بیمه به ارزش یک میلیون یوآن (۱۴۵۰۰۰ دلار) امضا کرده و همسرم را به‌عنوان کسی که از این قرارداد نفع می‌برد، معرفی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس 19 سپتامبر یک ماشین قرض کردم تا در یک تصادف Crash ساختگی، وانمود کنم که کشته شده ام.
سپس خبر مرگ خود را در اینترنت منتشر کردم اما همسرم که از ماجرا بی‌خبر بود به تصور اینکه من واقعاً مرده‌ام به همراه دو فرزندم داخل استخر پرید و خودکشی Suicide کرد. ۱۱ اکتبر، جسد همسر سی و یک ساله، پسر چهار ساله و دختر سه ساله داخل استخری در نزدیکی خانه آنها پیدا شد.
پلیس شینهوا با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از بازداشت این مرد به اتهام کلاهبرداری Fraud از بیمه و خسارت عمدی به دارایی شخصی خبر داد. مشخص شده که او ۱۰۰۰۰۰ یوآن از بانک
وام گرفته است.
وی یک روز بعد از کشف اجساد، خودش را به پلیس تسلیم کرد. او پیش از حضور در مقر پلیس، ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد که در این ویدئو با چشم گریان گفته بود برای اینکه بتواند پول درمان دختر سه ساله‌اش را که مبتلا به صرع است بدهد این کار را کرده بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فرصتی که دختر نخبه در دیدار با رهبر انقلاب از دست داد قیمت خودرو در سراشیبی سقوط/ دلالان هم فروشنده شدند! + لیست قیمت ها اعدام رسول یاکوزا ! + عکس و جزییات یارانه دریافتی هر ایرانی به بالای 4 میلیون تومان رسید جنجال رفتار توهین آمیز ترامپ با ملانیا جلوی دوربین! + فیلم اعتراض علی دایی به خشونت علی کریمی قتل وحشتناک رویا 3 ساله در مهد کودک/ قاتل به اعدام محکوم شد+عکس حال مارادونا خوب نیست ؛ او نمی تواند راه برود!+ عکس قتل دوست پسر توسط یک دختر به خاطر قرار با یک مدل زیبارو +عکس پلیس ترکیه درجستجوی جسد قاشقجی به یک جنگل و روستا در اطراف استانبول رفت حذف فردوسی‌پور چه کسانی را خوشحال می کند؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لخت مادرزاد روی تخت دراز کشیده بود و مرا به زور کنار او خواباندند و ... + عکس فیلم دیدنی از بزی هم قد الاغ و هم قیمت یک اسب اصیل / سلطان مار ایران چه گفت؟ کارگران گرگانی که به جای دستمزد، "نوشابه" می‌گیرند! صدا و سیما اشتهایی سیری‌ناپذیر برای عزاداری و مداحی دارد خودکشی یک مرد در ایستگاه مترو علم و صنعت

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police بیمه تصادف Crash خودکشی Suicide کلاهبرداری Fraud فضای مجازی اخبار حوادث ایران پول خبر دروغ بیمه خبر مرگ عکس فیلم زن قتل خانواده ایران من دختران سیاه دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری دختری ۱۱ ساله به جرم قتل یک فروشنده خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ عبدالرضا ضربت امروز، ۳۰ فروردین در این ارتباط گفت: در ساعت ۱۱ شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه «کفترکـ» در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس، مورد تمسخر از سوی فروشندگان ( زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند.

ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری ۴۰ ساله (مادر قاتل) نیز با سلاح سرد، دختر مقتول را مجروح می‌کند، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

ضربت با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد که عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این‌چنینی در جامعه جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!