Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@09:03:21 GMT

محقق شدن شعار و نام کاروان ایران در اندونزی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۸۰۱

محقق شدن شعار و نام کاروان ایران در اندونزی

کاروان ایران با نام "خودباوری و امید" و با شعار "با توکل و تلاش ما می‌توانیم" راهی بازی‌های پاراآسیایی شد و توانست با عملکرد خوب ورزشکارانش پس از دو دوره چهارمی در جایگاه سوم این رویداد بزرگ قرار بگیرد و بعد از چین و کره‌جنوبی و بالاتر از ژاپن به این عنوان برسد. عملکرد خوب ورزشکاران جانبازان و معلولان به خوبی توانست معنای واقعی نام و شعار کاروان ایران در این بازی‌ها را به نمایش بگذارد و هدف از این اسم‌گذاری را محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام کاروان ایران خودباوری و امید بود. ورزشکاران ایران برای حفظ جایگاه چهارمی به جاکارتا رفتند و نیم‌نگاهی به رده سوم داشتند و از همان ابتدا با قدرت کار کردند و جنگیدند. "امید" داشتند و با همین امید و تلاش برای رده سومی تلاش کردند. در کنار این ویژگی ورزشکاران ایران "خودباوری" بالای خود را نیز نشان دادند و حتی برای رده دومی هم خیز برداشتند و رقابت کردند. ورزشکاران ایران رقابت نزدیکی با کره‌جنوبی داشتند اما در نهایت با اختلاف اندک در همان رده سومی باقی ماندند و دوم نشدند.

شعار کاروان ایران در این بازی‌ها "با توکل و تلاش ما می‌توانیم" بود. ورزشکاران ایران در این بازی‌ها شعار کاروان ایران را نیز به خوبی معنا بخشیدند. بسیاری از ورزشکاران ایران در این بازی‌ها با پیش‌بینی مدالی نقره یا برنز به جاکارتا رفته‌بودند که توانستند به این هدف برسند یا حتی قهرمان شوند و ثابت کردند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. آنها با توکل و تلاش برای رسیدن به هدفی که ماه‌ها برایش زحمت کشیده بودند گام برمی‌داشتند و موفق می‌شدند و یکی پس از دیگری ثابت می‌کردند که می‌توانند و در جاکارتا تاریخ‌سازی کردند.

قطعا نام و شعار کاروان ایران کاملا براساس روحیه ورزشکارانش انتخاب شده‌است. این نام و شعار پیش‌ از بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ به ورزشکاران انگیزه و انرژی داد و بعد از بازی‌ها نیز هویت پیدا کرد تا آن هدف از پیش طراحی شده محقق شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پاراآسیایی جاکارتا اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است