Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:18:10 GMT

برای بهنود بی‌ادب!‌

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۸۹۸

برای بهنود بی‌ادب!‌

روزنامه جوان: می‌دانیم که شرایط بر بهنود و همکارانش در شبکه ملکه انگلیس از همسفرگی با داعش و با قاتل روزنامه‌نگاران سخت شده است تا جایی که حاضر است حرفه‌ای‌گری خود را هم زیر پا بگذارد و با بددهنی کردن، کمی از آلام خود بکاهد.
مسعود بهنود که این روز‌ها تحت فشار شدید برای روشن شدن منابع مالی و درآمدی خود و دوستانش قرار گرفته، ظاهراً هنوز از گزارش چندی پیش روزنامه جوان (اینجا بخوانید) که نشان می‌داد دخل کارکنان بی‌بی‌سی فارسی با دخل داعش یکی شده و هر دو از بن سلمان - قاتل کودکان یمنی و قاتل روزنامه‌نگاران – مواجب می‌گیرند، عصبانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهنود در برنامه دیده‌بان در توصیف گزارشی از دبیر محترم سرویس فرهنگی روزنامه جوان با عنوان «ورود بینوایان ممنوع!» که درباره تئاتر لاکچری بینوایان است، می‌گوید: «محرمی در این گزارش یک لگد به این جناح و یک لگد به آن جناح می‌زند و خلاصه...» می‌دانیم که شرایط بر بهنود و همکارانش در شبکه ملکه انگلیس از همسفرگی با داعش و با قاتل روزنامه‌نگاران سخت شده است تا جایی که حاضر است حرفه‌ای‌گری خود را هم زیر پا بگذارد و با بددهنی کردن، کمی از آلام خود بکاهد.

بی‌بی‌سی فارسی در ماه‌های اخیر امتحان وابستگی خود به دلار‌های سعودی و اسرائیلی را در قضایای «حادثه تروریستی اهواز»، «بزرگنمایی اعتراضات صنفی» و «همراهی با رویا‌های براندازی امریکایی‌ها» نشان داد و مورد اعتراض گسترده مخاطبانش قرار گرفت و عجیب نیست که حالا شاهد عصبانیت جریان و کارشناسان شبکه صهیونیستی بی‌بی‌سی فارسی باشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: بهنود بی بی سی فارسی داعش عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

بیم و امید چایکاران در مازندران در روزنامه دیار بایگان  و  تراژدی زمین ترک خورده  در روزنامه زاینده رود از جمله عناوین تیترهای روزنامه هایی هستند که می توانید امروز در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • روز جهانی آزادی مطبوعات World Press Freedom Day + شعار و پوستر
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز