Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی کشور برای ۱۵ استان کشور، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی کرد. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴ اجتماعی سفر نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد بنابر تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همچنین آبگرفتگی معابر عمومی در استان‌های زیر وجود دارد:

شنبه 97/07/28: جنوب غرب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، شمال بوشهر، ارتفاعات کرمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکشنبه 97/07/29‌: رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد تگرگ همچنین آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌های مناطق کوهپایه‌ای در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، غرب همدان، ایلام، لرستان، خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در سواحل خوزستان و بوشهر به‌صورت افزایش پوشش ابر، رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای برقرار است.

از اواخر امروز شنبه و روز یکشنبه به سبب وزش باد شدید مناطقی از خوزستان گردوخاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود؛ از این رو توصیه می‌شود برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد شدید در تهران/ پیش‌بینی افزایش دما

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده وضعیت جوی بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان رگبار باران؛ وزش باد شدید و از امروز (26 فروردین‌ماه) روند افزایشی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود. ضمن اینکه طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و کولاک و در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان، گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

از امروز (۲۶ فروردین) روند افزایشی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۷ فروردین)  کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۴  و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (۲۸ فروردین) کمی ابری، به‌تدریج ابری با احتمال رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با  بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • پیش بینی وقوع سیلاب در ۶ استان | در روزهای پایانی هفته به این استان ها سفر نکنید
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران/ پیش‌بینی افزایش دما
  • تداوم رگبار و رعدوبرق تا پنجشنبه در کشور
  • خوزستان از دوشنبه بارانی می‌شود