Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@18:45:39 GMT

خواب شیرین هنگام سخنرانی اسحاق جهانگیری

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۱۷۴

خواب شیرین هنگام سخنرانی اسحاق جهانگیری

نشست مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی عصر پنج شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد.

 

 

 

برچسب هااسحاق جهانگیری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال

پیش از آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اتفاقی بسیار تلخ برای کوین یامگا به وقوع پیوست که جدا از هواداران و بازیکنان استقلال، تمام جامعه فوتبال کشورمان را هم تحت تاثیر قرار داد و متاثر کرد.

مصدومیت شدید این بازیکن خارجی با اخلاق به گونه‌ای بود که او نه تنها فصل را به طور کامل از دست داد بلکه برای بهبودی مجدد و رسیدن به حداکثر بینایی هم دچار دردسر شد. خوشبختانه روند درمان این بازیکن زیر نظر یکی از بهترین چشم پزشکان جهان در حال انجام است و او حالا بالغ بر یک ماه است که سر تمرین استقلال حاضر شده و بر اساس توصیه پزشکان و مربیان برای اینکه دچار اضافه وزن نشود و عضلاتش را بیدار نگه دارد، هنگام تمرین آبی‌پوشان داخل زمین، او دور چمن پیاده‌روی می‌کند.

حالا خبر خوشحال کننده برای استقلالی‌ها اینکه به کوین اجازه داده شده روز‌ها به صورت محدود بغل پا نیز بزند و دوباره با توپ کار کند. یامگا هنگام برگزاری تمرینات استقلال هر روز برای دقایقی پس از راه رفتن دور زمین مشغول بغل پا زدن هم می‌شود تا پاهایش دوباره به کار با توپ انس بگیرند.

استقلالی‌ها امیدوار هستند تا یامگا بتواند فصل آینده دوباره فوتبال بازی کند. البته جدا از اینکه چنین شرایطی فراهم خواهد شد یا نه، بسیار امیدواریم که این بازیکن بینایی خودش را به طور کامل به دست آورده و از چنین نعمتی محروم نشود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • پلیس : مردم هنگام خرید خودشان رمز کارت را وارد کنند
  • یه عمر اشتباه پیاز خرد می کردیم
  • روش بسیار آسان برای جلوگیری از خواب آلودگی در هنگام رانندگی
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • میهمان سفره افطاری ساده در ساوه
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • براهیم دیاز و سر کار گذاشتن بازیکنان مراکش هنگام عکس گرفتن! / فیلم
  • طعم شیرین افطار برای روزه اولی‌ها
  • تلخ و شیرین ورزش قم در بهار ۱۴۰۲
  • حالت سکون در چرخه حیوانات شبیه خواب است