Web Analytics Made Easy - Statcounter

محراب قاسمخانی؛ نویسنده سریال های تلویزیونی از تبلیغات بیش از حد کلاس های کنکور و کمک آموزشی در صدا و سیما انتقاد کرد. آفتاب‌‌نیوز : قاسمخانی نوشت:

«دیگه فقط مونده تلویزیون روی کت گوینده خبرش تبلیغ کلاس کنکور بزنه و برنامه های مذهبی و پزشکی در باب فواید تست زنی برای روح و جسم فرزندان بسازه و میزگرد تاثیر مثبت خرید بسته های کمک آموزشی در پیشبرد اقتصاد کشور تشکیل بده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پ.ن اول: تا وقتی این همه والدین خوش فکر و با درایت وجود دارن که با پشتکار مشغول دیوونه کردن فرزندان بیچاره شون برای کسب یه رتبه بالا تر توی کنکور هستن، اوضاع همینه.

پ.ن دوم: تلویزیونم که الان کارش به جایی کشیده که واسه دوزار پول بیشتر حاضره روحشم به سفارش دهنده های آگهی بفروشه... فقط طفلی نوجوونایی که این وسط به خاطر چاق شدن جیب دوستان، توی بحرانی ترین سن، دچار بدترین استرس ها و بیماری های روانی میشن».


پندار آنلاین


کد خبر: ۵۵۱۷۹۶ تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تبلیغ کنکور مجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید

محمد فاضلی جامعه‌شناس خطاب به روسای دانشگاه‌هایی که برای بورسیه‌ کردن دانشجویان معترض آمریکایی اعلام آمادگی کردند، توییتی منتشر کرد.

فاضلی طی این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • با بدن خود حرف بزنید (فیلم)
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد