Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@05:24:02 GMT

ثبات نسبی بازار گوشت قرمز

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۲۴۶

به گزارش پارس نیوز، 

منصور پوریان رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده درباره آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز اظهار کرد: با توجه به  توزیع مناسب گوشت گرم و منجمد گوسفندی، بازار از ثبات نسبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در بخش دام زنده داخل نداریم، افزود: این در حالی است که در ماه های اخیر جوی مبنی بر کمبود دام زنده از سوی دلالان مطرح شد که در نهایت منتج به نوسان قیمت دام در بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پوریان با توجه به انبوه دام در دامداری ها هیچ گونه کمبودی در توزیع وجود ندارد و برخی اختلالگران بازار به دنبال موج اخیر گرانی ها، درصدد بر هم زدن نظم بازار هستند.

این مقام مسئول از کاهش 3 هزار تومانی نرخ گوشت گوسفندی خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو لاشه سنگین با نرخ 49 تا 50 هزار در عمده فروشی  و 57 تا 58 هزار تومان خرده فروشی عرضه می شود که انتظار می رود کاهش نرخ گوشت استمرار یابد.

وی نرخ مصوب هر کیلو گوشت منجمد برزیلی را 29 هزار، گوشت گرم استرالیا را 34 هزار و 800 و اوراسیا را  33 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده از رکود حاکم بر بازار گوشت خبر داد و افزود: با وجود کاهش قدرت خرید خانوار، بازار تعریف چندانی ندارد که انتظار می رود با استمرار کاهش نرخ، تا حدودی رونق به بازار بازگردد.

وی نرخ هر کیلو دام زنده سبک درب دامداری را 19 تا 20 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این درحالی است که با احتساب سود چوبدار هر کیلو دام با نرخ 24 تا 26 هزار تومان در میادین توزیع می شود.

پوریان در پایان با اشاره به ضرورت صادرات گوساله زنده بیان کرد: با توجه به افزایش تولید گوساله مازاد بر نیاز داخل، در خواست صادرات دام سنگین را از وزارت صمت کردیم که انتظار می رود این امر مورد موافقت قرار گیرد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوشت قرمز گوشت گرانی تجارت کشاورزی گرانی گوشت گوشت قرمز پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از شرایط جوی به نسبت پایدار در منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن امروز در بعضی ساعات وزش باد و عصر و شب رشد ابر در استان مورد انتظار است.

وی گفت: مطابق با هشدار سطح نارنجی، از میانه‌های روز دوشنبه تا چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی تندری در منطقه، رگبار و رعد و برق، پاره‌ای نقاط تگرگ، بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید و روند کاهش نسبی دما به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز یکشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در بعضی ساعات و عصر و شب رشد ابر و دوشنبه نیز آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و بعدازظهر رگبار و رعد و برق است.

بهاروند احمدی افزود: برای روز سه شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و بعضی ساعات وزش باد لحظه‌ای و شدید و برای روز چهارشنبه نیز آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و احتمال بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6097216

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد