Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ژاله فرامرزیانمدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی،عصر روز جمعه درحاشیه بهره برداری از زمین مصنوعی شهرصوفیان،از مرمت سالن تختی بانوان شبستر خبرداد.


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه شبستر سرانه فضای ورزشی کمتری نسبت به سایر شهرستان‌های استان دارد، بیان کرد: این زمین چمن مصنوعی هدیه دولت به مردم شریف و ورزش دوست شهر صوفیان است و امیدواریم که در آینده شاهد بازیکنان با استعدادی از این شهرستان در سطح استان و همچنین در سطح تیم ملی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان امروز از مجموعه‌های ورزشی اقدمی، پورشریفی، ورزشگاه تختی و همچنین از سالن وزنه برداری فتح خیبر شهر تبریز بازدید کرد.


در جریان سفر معاون توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان کشور به آذربایجان شرقی سالن چند منظوره شهر جدید سهند با یک هزار و ۴۰۰ مترمربع وسعت و زورخانه امام حسن مجتبی (ع) مراغه با متراژ ۸۰۰ مترمربع و با هزینه کرد ۱۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام/

 

خانه‌های ورزشی روستایی در صورت تامین زمین ایجاد می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازدید وزیرنیرو مناطق سیل آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟