Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@15:45:26 GMT

افتخاری دیگر برای «اصغر فرهادی»

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۲۹۷

جشنواره فیلم استکهلم ۲۰۱۸ در نشست مطبوعاتی این فستیوال از حضور اصغر فرهادی در این فستیوال برای دریافت اسب برنز خبر داد. 

جشنواره فیلم استکهلم در خبر اهدای این جایزه به فرهادی نوشته است: «این جایزه به اصغر فرهادی تعلق می‌گیرد زیرا او یکی از استادان برجسته سینما در دنیاست. او به شکل پیوسته مسایل معاصر و روزمره را در فیلم‌هایش بررسی می‌کند و تاثیر آن‌ها را در روابط نزدیک آدم‌ها نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان‌های او به شکلی ظریف بین روشنفکری و رازآلودی در حرکت‌اند؛ این حرکت به قدری طبیعی‌ست که برای هیچ‌کس دیگری قابل تقلید نیست. اصغر فرهادی بدون شک برای نسل جدید فیلمسازی در ایران بسیار ارزشمند است و به همان‌ میزان برای دوستداران سینما در سراسر جهان بنابراین افتخار بزرگی‌ست که جایزه ویژنری ۲۰۱۸ استکهلم به او تقدیم شود.»

جایزه ویژنری استکهلم (Visionary Award) از سال ۲۰۰۴ در فستیوال فیلم استکهلم به نوآوران سینما داده می‌شود و پیش از این به وس اندرسون، پابلو لارین، آلخاندرو گونزالس ایناریتو داده شده است. 

فستیوال فیلم استکهلم از هفتم و هجدهم نوامبر (شانزده تا بیست و هفتم آبان ماه) در سوئد برگزار خواهد شد. فیلم «همه می‌دانند» اصغر فرهادی نیز در این فستیوال نمایش داده خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اصغر فرهادی ایران جهان سوئد اصغر فرهادی جشنواره فیلم فستیوال بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرهادی در نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان از اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در شهرستان‌های عشایرنشین با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و دسترسی بهتر عشایر به منابع مطالعاتی خبر داد و بر لزوم آمادگی شهرستان‌ها برای اجرای شایسته این طرح تأکید کرد.
فرهادی گفت: در این طرح برنامه‌های متنوعی برای تمام گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است و برپایی میز خدمت مشاوره‌ای، برنامه‌های آموزشی متمرکز بر حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا و کوچک، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، آموزش کاردستی و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • علیرضا نبی شهروند افتخاری شهر دارالعباده یزد شد
  • سپاه پاسداران افتخاری برای کشور
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ | صحنه‌ای از یک فیلم که در این جشنواره رد شده بود | تصاویر