Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گواهی برای حمل و نقل فرآورده های خام دامی خوراکی و غیر خوراکی، انواع طیور و دام زنده به مقصد داخل استان، بین استانی و خارج از کشور صادر می شود.
وی ادامه داد: از این تعداد، 336 فقره برای حمل ترانزیت به مقصد کشورهای دیگر، 312 فقره گواهی حمل بهداشتی برای صادرات محصولات خام دامی و دام زنده به خارج از کشور و 19هزار و 404 فقره مجوز بهداشتی حمل در داخل کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به صادرات فرآورده های دامی استان به سایر کشورها ادامه داد: هم اکنون محصولات دامی این استان به بیش از 6 کشور جهان صادر می شود.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: کشورهای عراق، ترکیه و حوزه دریای خزر جزو مقاصد صادراتی فرآورده های دامی این استان است.
ملکی آبزیان، گوشت سفید و قرمز و تولیدات لبنی را از اقلام صادراتی این استان به کشورهای خارجی اعلام کرد.
وی با اشاره به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های استان در زمینه صدور محصولات دامی افزود: کیفیت بالای تولیدات دامی استان و وجود کارخانه های متعدد فعال در زمینه تولیدات دامی و لبنی زمینه مساعدی برای فعالیت در این بخش اقتصادی در استان را فراهم کرده است.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی دارای 9 میلیون واحد دامی است که علاوه بر تامین نیازهای داخل استان، نیازهای استان های دیگر کشور را نیز در این زمینه تامین می کند.
7125/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی جهان حمل و نقل دریای خزر گوشت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام پور ضرب اظهار کرد: ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خلال اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز ضبط و معدوم سازی شد.

وی افزود: در این طرح در مجموع از ۴۴۴ مورد بازدید از واحدهای صنفی عرضه فراورده‌های خام دامی و رستوران‌ها و … که ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و همچنین ۳ متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

پور ضرب ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های مرتبط در بازدیدهای مشترک، به نقش بی بدیل دامپزشکی در عرضه فرآورده‌های خام دامی اشاره و بیان داشت: نظارت بر فرآورده‌های خام دامی به عنوان پایه اصلی در تأمین سلامت پروتئین خانوار بسیار با اهمیت است که با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل دامپزشکی محقق می‌شود.

کد خبر 6086309

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی