Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:59:07 GMT

مدیرکل دامپزشکی کردستان فیش حقوقی خود را منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۳۷۰

مدیرکل دامپزشکی کردستان فیش حقوقی خود را منتشر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی کردستان در راستای شفاف سازی و برای اطلاع عمومی فیش حقوقی خود را بر روی پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل منتشر کرد.

در فیش منتشر شده از سوی مدیرکل دامپزشکی کردستان وی، حتی میزان مامورریت و اضافه کار خود را اعلام کرده است.

در حالی که از سال قبل ماجرای شفاف سازی در دریافت حقوق مدیران مطرح شده و هر بار تاریخی در خصوص اعلام عمومی این مهم مطرح می شود، ولی تاکنون این روند جنبه عملیاتی به خود نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی کردستان به عنوان یکی از اولین مدیران دولتی در استان فیش حقوقی خود را منتشر کرده و انتظار می رود که سایر مدیران نیز در راستای پاسخگویی به افکار عمومی این کار را انجام دهند.

شفاف سازی در عملکردهای مختلف از سوی ادارات و سازمان های دولتی یکی از نخستین راهکارهای جلب اعتماد عمومی در جامعه به شمار می رود و به همین دلیل مدیران باید در این راستا حرکت کنند.

مجتبی ورمقانی از زمان انتصاب به عنوان مدیر کل دامپزشکی کردستان در حوزه های مختلف کاری نیز با رشد شاخص های فعالی مواجه بوده و به همین دلیل در تکریم ارباب رجوع نیز جزو دستگاه های برتر در استان کردستان است.

طی سه سال اخیر و علیرغم مرزی بودن کردستان خوشبختانه هیچ گونه بیماری حاد در بخش دام و طیور وارد استان کردستان نشده است و با اقدامات پیشگیرانه، فعالیت خوبی در این بخش صورت گرفته است.

کد خبر 4435057

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق و دستمزد دامپزشکی کردستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر شهرکرد مرز مهران شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد