Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد: همان طور که برای تحقیق در خصوص پرونده جمال خاشقجی(روزنامه نگار و منتقد رژیم آل سعود) کمیته تحقیقاتی تشکیل شده است باید در خصوص جنایات عربستان علیه ملت یمن نیز چنین کمیته های مستقلی تشکیل شود.

وی در ادامه افزود: عربستان می گوید کشته شدن خاشقجی یک اشتباه مدیریتی و بدون اطلاع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که تمی توانند یک سازمان اطلاعاتی را مدیریت کنند بنابراین قطعا نمی توانند تجاوز علیه یک کشور مستقل را مدیریت کنند.

الحوثی تاکید کرد: عدالت منتظر نمی ماند و روند رسوا شدن جنایت یا بازداشت مجرمان با تاخیر رو به رو نمیشود.

کد خبر 4435070

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال خاشقجی عربستان سعودی یمن اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه رژیم صهیونیستی ایران عراق دونالد ترامپ فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند

رئیس پارلمان عربی با اشاره به اینکه تداوم جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه در سایه استانداردهای دوگانه غرب، اعتبار قوانین بین‌المللی را از بین برده است، وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نمایندگان پارلمان عربی در جلسه عمومی این پارلمان که در مقر اتحادیه کشورهای عربی برگزار شد ، درباره وخامت اوضاع انسانی در نوار غزه و تداوم جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در این منطقه که همراه با سرقت منابع طبیعی ملت فلسطین به ویژه گاز است هشدار داده و خواستار انجام اقدام قاطع بین‌المللی جهت توقف این جنایات شدند.

«عادل عبدالرحمن العسومی» رئیس پارلمان عربی در این نشست اعلام کرد که ما درحالی برای چهارمین بار چنین نشستی را برگزار می‌کنیم که برادرانمان در فلسطین همچنان با فجیع‌ترین جنایاتی که اشغالگران اسرائیلی علیه آنها مرتکب می شوند، روبرو هستند و نوار غزه شاهد جنایت علیه بشریت است.

وی با اشاره به اینکه با وجود صدور قطعنامه الزام آور شورای امنیت سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه، رژیم اشغالگر همچنان به جنایات و وحشیگری‌های خود ادامه می‌دهد، ناتوانی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به دلیل وتوی آمریکا علیه این قطعنامه را محکوم کرد.

رئیس پارلمان عربی تاکید کرد که جنایات بی حد رژیم اشغالگر، قدرت و اعتبار قوانین بین‌المللی را در سایه استانداردهای دوگانه غربی، از بین می‌برد.

ابراز تاسف عربستان از وتوی آمریکا علیه قطعنامه فلسطینهمکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • رویترز : اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند