Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@01:13:23 GMT

بدون شناسنامه و کارت ملی چگونه به عراق بروید!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۵۹۸

رکنا: سخنگوی سازمان ثبت احوال در خصوص وضعیت افراد فاقد کارت ملی و شناسنامه برای سفر به عراق توضیحاتی ها را ارائه داد.

به گزارش رکنا، سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: اگر فردی هیچگونه کارت ملی اعم از کارت قدیم یا کارت ملی هوشمند نداشته باشد و قصد سفر به عتبات عالیات برای اربعین را داشته باشد، می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه کند تا برای او گواهی مربوطه صادر شود
سیف‌الله ابوترابی درباره کسانی که در ایام اربعین قصد خروج از کشور و سفر به عتبات عالیات را دارند، گفت: اگر فردی هیچگونه کارت ملی اعم از کارت قدیم یا کارت ملی هوشمند را نداشته باشد و در اداره گذرنامه نیز نیاز به شماره ملی وی باشد، می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه کند تا برای او گواهی مربوطه صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کسانی که کارت ملی قدیمی دارند نیز مشکلی در این زمینه نخواهند داشت و می‌توانند از کارت ملی قدیمی خود استفاده کنند، زیرا تا پایان سال ۹۷ اعتبار دارد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال در بخش دیگری از صحبت‌هایش به کسانی که شناسنامه آنها مفقود شده اشاره کرد و گفت: تنها کسانی که شناسنامه آنها مفقود شده است و قصد شرکت در مراسم اربعین را دارند، می‌توانند با مراجعه به ثبت احوال گواهی مشخصات خود را دریافت کرده و برای انجام اقدامات لازم به اداره گذرنامه تحویل دهند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس قیمت خودرو در سراشیبی سقوط/ دلالان هم فروشنده شدند! + لیست قیمت ها اعدام رسول یاکوزا ! + عکس و جزییات خودکشی مادر و بچه هایش بخاطر خبر دورغ مرگ پدر! + عکس جنجال 3 قتل دیگر در عربستان! / ارتباط احتمالی با قتل خاشقجی! مشاهده آدم فضایی ها در آسمان!+فیلم قتل جوان 23 ساله در ساری / قاتل تحت تعقیب پلیس فرصتی که دختر نخبه در دیدار با رهبر انقلاب از دست داد یک مهد کودک در قلب پایتخت دنیای کوچک، جهان بزرگ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس نقشه مسیر پیاده روی اربعین در کربلا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سفر سفر عراق مراسم اینستاگرام سفر سازمان ثبت احوال عکس فیلم خانواده زن دختر ایران دختران سیاه محکوم شد تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!

اگر فکر می‌کنید خوره فوتبال و تماشایش هستید و همه قوانین آن را می‌دانید، سخت در اشتباهید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برتری دراماتیک استون‌ویلا مقابل لیل در مرحله یکچهارم نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا، یک اتفاق نادر را در خود داشت.

امیلیانو مارتینس که در طول مسابقه یک بار اخطار گرفته بود در حین شلیک ضربات پنالتی آخر مسابقه به دلیل تحریک هواداران حریف، کارت زرد دوم را گرفت.

بازیکنان لیل منتظر اخراج او از زمین مسابقه شدند اما مارتینس با اشاره داور در زمین ماند. تماشاگران به خیال اینکه داور تصمیم اولیه خود را تغییر داده به او اعتراض کردند اما آنچه امکان باقی ماندن مارتینس در جریان مسابقه را به وجود آورد، یک قانون کمتر شنیده شده فوتبال است.

بر اساس یکی از قوانین فوتبال که مطابق دستورالعمل‌های یوفا لازم‌الاجراست، کارت‌های زرد بازیکنان به محض آغاز ضربات پنالتی پاک می‌شود و دریافت کارت زرد دوم بعد از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه به اخراج بازیکنان نمی‌انجامد.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی