Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@14:12:06 GMT

پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌ها در بین ایرانیان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۶۰۵

پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌ها در بین ایرانیان

ساعت24 - با وجود فیلترینگ تلگرام، آمارها نشان می‌دهند همچنان بیش از ۴۷ درصد کاربران از تلگرام استفاده می‌کنند و در ماه‌های گذشته میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی کاهش چشمگیری داشته است.

با وجود فیلترینگ تلگرام، آمارها نشان می‌دهند همچنان بیش از ۴۷ درصد کاربران از تلگرام استفاده می‌کنند و در ماه‌های گذشته میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی کاهش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز افکارسنجی ایسپا در مطالعه‌ای به این نتیجه رسیده که با گذشت حدود پنج ماه از فیلتر تلگرام ۴۷.۳ درصد از کل پاسخگویان اعلام کرده اند همچنان از تلگرام استفاده می‌کنند که این عدد نسبت به خرداد تقریباً ثابت مانده است.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پیام رسان فیلترینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت جهانی طلا همچنان پابرجاست

قیمت طلا امروز، چهارشنبه (۲۷ مارس) به دلیل بازدهی پایین‌تر خزانه‌داری ایالات‌متحده ثابت ماند، اگرچه طلا در بازه محدودی معامله شد زیرا سرمایه‌گذاران منتظر نشانه‌های بیشتر در مورد سیاست فدرال‌رزرو بودند.

به گزارش ایسنا، بهای طلا پس از دو جلسه افزایش قیمت، در ۲۱۷۸ دلار و ۳۱ سنت در هر اونس ثابت بود. هر اونس طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۱۷۳ دلار و ۷۰ سنت رسید.

بازده اوراق قرضه ایالات‌متحده در روز سه شنبه اندکی کاهش یافت. سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند که قرار است در روز جمعه منتشر شود. داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که سفارش‌ها برای کالاهای تولیدی ایالات‌متحده در ماه فوریه بیش از حد انتظار افزایش یافته است، در حالی که هزینه‌های تجاری برای تجهیزات نشانه‌های اولیه بهبود را نشان می‌دهد.

قیمت طلا در هفته گذشته پس از اینکه سیاستگذاران فدرال رزرو اعلام کردند که با وجود بالا بودن تورم اخیر، همچنان انتظار دارند تا پایان سال ۲۰۲۴ نرخ بهره را تا سه چهارم درصد کاهش دهند، به بالاترین حد خود رسید. آستن گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو گفت که سه کاهش نرخ بهره را برای سال جاری در نظر گرفته است.

بر اساس ابزار FedWatch گروه CME، معامله گران به احتمال ۷۲ درصد قیمت گذاری می‌کنند که فدرال رزرو در ماه ژوئن کاهش نرخ بهره را آغاز کند. نرخ بهره پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری شمش را کاهش می‌دهد.

اس‌پی‌دی‌آر گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن در جلسه قبل از ۸۳۵.۳۳ تن در روز دوشنبه ۰.۶۲ درصد کاهش یافت و به ۸۳۰.۱۵ تن رسید. در همین حال، داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه فوریه حدود ۴۸ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح از نوامبر رسید.

بر اساس گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۲۴.۴۲ دلار ثابت ماند، پلاتین ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۹۰۳.۷۰ دلار رسید و پالادیوم با ۰.۳ درصد کاهش به ۹۹۰.۹۸ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • ثبات قیمت جهانی طلا همچنان پابرجاست
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های پاییز ۱۴۰۲
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید