Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:56:08 GMT

افزایش ۱۱ درصدی تردد در محورهای ارتباطی استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۶۳۳

افزایش ۱۱ درصدی تردد در محورهای ارتباطی استان ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای صفر تاکنون با توجه به تجربه و تحلیل های صورت گرفته سفر تردد زائران در محورهای مواصلاتی ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: هر چه به ایام اربعین نزدیک تر می شویم ترددها افزایش پیدا می کند، تیم های کمکی که از استان های معین امروز در جاده ها استقرار پیدا خواهند کرد و ایستگاه های پلیس فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: از جمله مواردی که دغدغه ما است بارندگی های است که از ظهر امروز بارندگی ها در محورهای مواصلاتی را داریم، رانندگانی که در محورهای مواصلاتی تردد دارند بحث بارندگی ها را مدنظر قرار دهند زیرا امکان لغزنده بودن جاده ها وجود دارد همچنین مورد دیگری که در بحث بارندگی ها وجود دارد.

وی بیان داشت:  زائرینی که به شهرستان مهران سفر می کنند با توجه به این که در بحث پارکینگ ها شناخت ندارند باید در این زمینه پرس و جو کنند که صرفا از پارکینگ های که مجاز هستند استفاده کنند که دچار مشکل نشوند.

وی توصیه کرد: تمامی رانندگانی که در محورهای مواصلاتی استان ایلام تردد دارند باید زمان سفر خود را مدیریت و با برنامه ریزی سفر کنند و به دور از خستگی و خواب آلودگی حرکت کنند.

کد خبر 4435080

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 پلیس راهور مرز مهران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر شهرکرد مرز مهران شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجانغربی با اشاره به افزایش 31 درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر در سال گذشته گفت: پارسال گذشته در مجموع ۸۹۰ هزار و  ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از مرز تمرچین تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ایرج دست نشان افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال 1401  افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته 9 هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و چهارهزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها