Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام از اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین 97 در محورهای مواصلاتی استان منتهی به پایانه مرزی مهران خبر داد.

به گزارش ایسنا،«رضا همتی‌زاده» با اعلام این خبر اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از روز دوشنبه 30 مهر ماه تا پایان روز 13 آبان در مسیرهای حمیل رابله یلام، «قلاجه - ایوان - ایلام»، «ایلام - مهران»، «ایلام - ملکشاهی- مهران» و «مهران - دهلران» و بالعکس ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تردد خودروهای ترانزیتی و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت 7صبح  امروز 28 مهرماه تا روز یکشنبه 13 آبان در محورهای منتهی به مرز مهران ممنوع شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: تردد تاکسی‌های درون شهری اعم از ون و سواری از امروز شنبه مورخ 28 مهرماه تا روز سه‌شنبه مورخ 15 آبان در محورهای برون‌شهری ممنوع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اربعین 97 مرز مهران منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران

 سید مهدی محمدی شامگاه دیشب در گفت‌وگویی با اشاره به محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران اظهار کرد: این قاچاقچی، قصد داشت که محموله کود شیمیایی را از طریق مرز مهران به خارج از کشور منتقل کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مهران به پرونده قاچاق چهار هزار کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: این شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام خاطرنشان کرد: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور ۲ دستگاه کامیونت باری،این میزان خود شیمیایی را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران