Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرداد: فرمانده سپاه دورود از دستگیری سه نفر که قصد اخلال در تردد کامیون‌داران در جاده‌های این شهرستان را داشتند خبرداد.
به گزارش خرداد به نقل از کیهان، سرهنگ کریم زینی‌وند، گفت: برخی خودرو‌ها که از سمت بروجرد یا ازسمت ازنا و الیگودرز وارد شهرستان دورود می‌شدند در بعضی نقاط مورد حمله قرار می‌گرفتند، اما افرادی قصد داشتند با سنگ پراکنی مزاحم تردد کامیون‌داران شوند که دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زینی‌وند تصریح کرد: سپاه شهرستان دورود چند تیم را شناسایی کرده و دو نفر که قصد اخلال در تردد کامیون داران در شهرستان دورود را داشتند در یک شب دستگیر کرد.
برچسب ها: اعتصاب ، تجمعات اعتراضی ، بازداشت ، سپاه پاسداران

منبع: خرداد

کلیدواژه: اعتصاب تجمعات اعتراضی بازداشت سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تاکید کرد: سپاه مکتبی الهی و خدایی است که مولود انقلاب، اسلام و قرآن بوده و جان و آبرو می‌دهد تا زندگی، آبرو و عزت ایران و ایرانی باقی بماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر گفت:کارگران عزت آفرین و قدرت آفرین بوده و تامین کننده استقلال، امنیت اقتصادی و غذایی کشور هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته معلم و سالگرد شهادت شهید مطهری تصریح کرد: هر آنچه داریم، مدیون معلمان هستیم چرا که مطابق فرموده خداوند متعال "اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ ۖ وَالَّذینَ كَفَروا أَولِیاؤُهُمُ الطّاغوتُ یُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ إِلَى الظُّلُماتِ ۗ أُولٰئِكَ أَصحابُ النّارِ ۖ هُم فیها خالِدونَ"آیه 257 سوره بقره، معلم و مربی جهل‌ها را می‌زداید و به سمت نورانیت انسان را هدایت می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان ادامه داد: اگر ما می‌توانیم دانشی داشته باشیم همه اینها به برکت وجود معلمان و استادان است که متربی خود را آموزش می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تاکید کرد: سپاه مکتبی الهی و خدایی است که مولود انقلاب، اسلام و قرآن بوده که جان و آبرو می‌دهد تا زندگی، آبرو و عزت بماند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه با عزت و قدرت توانسته است خدمات رسانی و فعالیت کند، خاطرنشان کرد: فرماندهان و پاسداران ما مکتبی قرآنی و حسینی هستند و این رمز بقای این عظمت است که امروز می‌بینیم.

وی با اشاره به نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: تا زمانی که جان بر کفان نیروهای مسلح هستند، عزت و عظمت و قدرت مضاعف می‌شود، زیرا این عزیزان در راستای عظمت و عزت الهی تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به وظایف نهاد نمایندگی در سپاه پاسداران گفت: ارتقا و تعمیق بصیرت و معرفت دینی، رواج اندیشه ارزش‌ها و نمادها و سبک زندگی اسلامی و دینی و شئونات فرهنگی و اسلامی، پاسداری از پاسداری و حفظ و حراست از پاسداران، تعمیق رواج معارف، روحیه و عمل انقلابی و جهادی یکی برخی از این وظایف است.

وی تاکید کرد: سپاه خود به تنهایی حرکت نمی‌کند بلکه همراه و همسو با سایر دستگاه‌هاست، زیرا سپاه از مردم و برای مردم است.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته بیش از 23 هزار نشست بصیرتی و معرفتی در پایگاه‌های مقاومت در نهادهای مختلف مجموعه‌های مرتبط برگزار شد، اذعان کرد: بیش از یک میلیون نفر در مجموع کل در این جلسات حضور یافتند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه بیش از 400 برنامه در هفته عقیدتی امسال در زنجان اجرا می شود، ادامه داد:گلباران و عطرافشانی مزار و تجدید میثاق با شهدا، برگزاری همایش حکمت مطهر در راستای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سخنرانی قبل از خطبه در نماز جمعه، سرکشی از خانواده‌های شهدا و معلمین و مربیان ، برگزاری مسابقات قرآن و کتابخوانی آثار شهید مطهری برخی از برنامه هاست.

وی در پایان بابیان اینکه پاسداران و بسیجیان تربیت شده مکتب امام حسین(ع) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، یادآور شد: عزت و امنیت و اقتدار امروزمان را مرهون رشادت‌های این عزیزان و شهدا هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد