Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به تجربه خوب در برگزاری هفته قرآن و عترت در سال ٩٥، گفت: طی هفته قرآن و عترت استان لرستان که در سال ٩٥ برگزار شد، تولیدات خوب و ارزشمندی در حوزه قرآن و عترت به دست آوردیم.
وی با اشاره به ماندگاری آثار هنری عنوان کرد: یکی از خصوصیات کارهای هنری در زمینه قرآن و عترت این است که این آثار مانایی ویژه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان در سال ٩٥ در قالب کتاب هفته قرآن و عترت استان لرستان، تهیه و تولید شده است که می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرد.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان با اشاره به اهتمام ویژه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری هفته‌های قرآن و عترت استان لرستان، افزود: در سال‌جاری ١٣ استان تقاضای برگزاری هفته قرآن و عترت را داشتند که از این تعداد تنها چهار استان مجوز برگزاری این هفته را گرفتند که استان لرستان یکی از این استان‌هاست.
وی تأکید کرد: تاکنون فعالیت‌هایی در راستای اطلاع رسانی و جذب آثار هنرمندان انجام شده است که نیاز دارد بیشتر از پیش صورت بگیرد.
احمدی با بیان این‌که هفته قرآن و عترت لرستان در قالب ١٥ جشنواره و مسابقه برگزار می‌شود، اظهارکرد: هنرمندان ما کارهایی در حوزه قرآن و عترت زیادی دارند که می‌توانند برای شرکت در جشنواره‌ها آن‌ها را به دبیرخانه هفته قرآن و عترت ارسال نمایند.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان با اشاره به این‌که علاقه‎مندان یه شرکت در مجموعه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان، می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان‌ماه به دبیرخانه ارسال کنند، افزود: سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری هفته قرآن و عترت لرستان پایان آبان‌ماه، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا لرستان فعالیت های قرآنی منصور احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود